TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Viihtari-ilta leijuttaa jälleen (Untuva 2007-02-18 10:42)

Viihtari-ilta leijuttaa jälleen

Untuva
2007-02-18 10:42

Voi veljet ja siskot :) Heti alkuun täytyy sanoa, että jos jollakulla oli eilen yhtä ihana ilta kuin untuvalla, niin täytyy vilpittömästi onnitella :D ja perään täytyy lisätä, että tosiaan toivon, että mahdollisimman monella oli!!!

Viime viikkoiset kolmet tanssit saattoivat painaa vielä jaloissa, mutta sitkeästi sitä vain viihtarille suunnattiin. Pakko myöntää, että aavistelin jo etukäteen, että illasta voisi tulla hyvä.... Heti ekoille valsseille sisään ja siitäpä sitä pääsikin lämmittelemään ennen kuin suurin osa joukosta tulisi paikalle. Salaa vilkuilin vähän väliä ovelle päin, josko sieltä ne unelmien täyttymykset jo tulisivat- ja kuinkas kävikään! Hyvä, etteivät jonossa sisään astelleet! Siinä erään ihanan miehen kanssa fuskatessa, olin vähällä hihkua onnesta ja riemusta, mahtoi tämä tuttuakin tutumpi herra katsella, että mikäs neidille nyt tuli. Olin vain niin iloinen, että aavistukseni hyvästä illasta osui oikeaan, tai itse asiassa metsään, sillä illasta tuli huikeasti parempi kuin vain hyvä.

Mahdottoman kuumuuden, joka muistutti jo edelliskesän helletansseja, meitä kiusoitellessa tanssit etenivät hurjaa tahtia. Tuntui, että miehet lukivat ajatuksiani ja tekivät juuri nappiin osuneita hakuja :D Ja harvoin on minulla ollut niin paljon vientiä kuin eilen. Juomaankaan ei raaskinut lähteä ennen kuin valsseilla tai polkilla, luojan kiitos niitäkin välillä soitettiin, muuten olisi voinut huonosti käydä:)

Paidan kastuessa yhä enemmän pääsin tanssimaan mm. aivan ihania hitaita, letkeitä jenkkoja ja hauskoja bugeja ihanien viejien sylissä ja suorastaan taivaallisia jivejä&fuskuja&bugeja erään herran kanssa, joka taitaa ne lajit NIIN HYVIN, ettei toista ole vielä eteen sattunut! ( en ole tosin ihan kaikkia suomen herroja vielä päässyt kokeilemaan) Ja miten voikaan askeleet sattua niin hyvin yksiin... :) Myös cha-chaa saatiin kuulla useaan otteeseen, ja miten hauskaa olikaan, kun kesäinen tuttu oli saapunut pitkän matkan takaa ja sain hänen kanssaan sitä tanssia. Samainen herra kun minua siihen viime kesänä opetti sitkeällä hakemisella ja kärsivällisyydellä :)

Aivan loppuillasta juomapaikalla pääsin vielä vaihtamaan muutaman sanan kasvoilta tutun tytön kanssa. Oli hauska tavata! Minä kun olen tällainen suulas höpöttäjä, niin on mukavaa naisten rivissäkin välillä vaihtaa kuulumisia!

Esiintyjistä täytyy sen verran sanoa, että Tomi Markkolaa eka kertaa kuulleena voin vain kehua! Miten ihana ääni ja ei yhtään hassumpi katsellakaan( sille ei vain eilen aikaa juuri liiennyt). Fernet soitti myös hienosti. Petoman oli aivan yhtä loistava kuin muistelinkin! Eli musiikillisestikin huippuilta!

On varmasti sanomattakin selvää, että untuva leijailee jälleen - parin kuukauden jalat maassa-olemisten jälkeen! Kiitos siitä kuuluu kaikille tanssittajille! Olette aivan mahtavia jokainen!

Mukavaa kevän odotusta toivotellen, Untuva

" Elämä ei ole pelkkää juhlaa, se on myös ruusuilla tanssimista. "

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu