TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Upeat sunnuntai-tanssit Järvenpäässä (Marlen 2007-02-04 22:08)

Lapset lavoilla soraääni

Pilke
2007-02-06 12:59

No kun on näin mukavan yhtenäistä hyminää tämä, niin täytyyhän tähän sopia yksi soraäänikin joukkoon.

Oma mielipiteeni on että alle kouluikäisten paikka ei ole tanssilavat. Sunnuntaiset päivätanssit voin vielä jotenkin katsoa läpi sormieni, mutta silloinkin jos näitä penskoja juoksentelee alueella joka on selkeästi varattu tanssiin näen todennäköisesti punaista. En halua käyttää vapaa-aikaani siihen että joudun ehkä vahtimaan jääkö joku alle metrin hukkapala jalkoihin.

Mukaan vasta sitten kun lapsen oma ymmärrys siitä että osaa väistellä/varoa tanssivia aikuisia liikkuessaan lavalla, harva lapsi jaksaa kovin pitkiä aikoja ainakaan yksikseen istuskella. Teistä monet kyllä olivatkin halukkaita toimimaan kaitsijoina ja sen ihan teille ilolla suon, jos se on vapaaehtoisuuteen perustuvaa.

Sanottakoon että olen itsekkin tätä sanomaani vastaan kesällä rikkonut ja suunnatonta huonoa omaatuntoa siitä kantanut. Minä ajattelen asian näin, jos yhdelle annetaan lupa, sen pitää koskea silloin kaikkia ja jos käytäntö yleistyy, on tanssipaikat kohta sellaisia touhutemmellys paikkoja että itse koen ettei siellä aikuinen ihminen välttämättä enää pysty rentoutumaan.

Jos järjestetään teematanssiaisia kuten esim. nämä merkkitanssiaiset oli, niin aletaan sitten vaatia myös lapsi-aikuinen tanssiaisia, jokainen saa ottaa vaikka minkämoisen kolonnan mukaansa ja koko perhe viettää yhteistä laatuaikaa, mutta selkeästi niin mainostettuna, että etukäteen ne ihmiset jotka eivät välttämättä lapsien joukossa halua tanssia tietävät olla tulematta.

Hintapolitiikkaan en ota kantaa.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu