TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Lista: Pidätkö lähellä eli vartalokontaktissa? (5 vastausta) (Insinööri 2007-01-15 11:22)

Etäisyydestä tai läheisyydestä

Angervo
2007-01-16 19:23

Kaikista rajuin mielestäni on sitten tämä lantio/reisikontakti. Huh-huh. En tiedä, olenko sitten jotenkin poikkeava, mutta minulle tulee kaikenlaisia ajatuksia päähän, jotka sotkevat tätä tanssimista. Siinä mennään niin limittäin ja lomittain... Olisi mukava kuulla, mitä naisten päässä liikkuu näissä tilanteissa.

Hyvä pointti. Itse olen harrastanut tanssia joitakin vuosia, mutta vasta viime syksyn tanssikurssien myötä olen harjoitellut lantio/reisikontaktia tangossa ja vähän muissakin tansseissa. Kyllä se alkuun tuntu hurjalta - ujo kun on - mutta jossain vaiheessa muuttui enemmänkin seuraamistekniseksi asiaksi. Jos haluaa kunnolla seurata tangossa tai slowareissa jotain poikkeavaa, on pakko olla riittävän lähellä pysyäkseen jyvällä. Se aiheuttako lähellä olo värinöitä vai ei, riippuu sitten henkilöstä, ei etäisyydestä. Toki esim. kurssilta tutun lähelle on helpompi mennä, kun molemmat tietää mistä on kyse, oudomman kylkeen en niin helpolla liimaudu... :)

Muuten, minun mielestäni mies on se, joka päättää etäisyyden - niin minulle on opetettukin jossain. Eli ihan liki outoa miestä en yleensä tuppaa, ellei mies minua lähelle millään tavalla vie.

Kirjoittajan avainsanat: etäisyys, lähiote

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu