TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Lista: Pidätkö lähellä eli vartalokontaktissa? (5 vastausta) (Insinööri 2007-01-15 11:22)

Pidätkö lähellä eli vartalokontaktissa?

Nadi
2007-01-15 18:54

Olen tanssinut vasta vuodesta-66 ja tykästynyt oikein kovasti tähän tyyliin:-).

No ihan niin kauan en minä ole tanssinut (..siis paritansseja ..muuta kylläkin lähes noista ajoista..), mutta olen myös tykästynyt tuohon "päätyyliin".. uskokaa tai älkää:D

Viime vuonna näihin aikoihin vielä ihmettelin tosissani, että miten ihmeessä siinä mitään pystyy tekemään kun menee ihan kummalliseksi se asento ja eihän siinä voi edes pysyä pystyssä! Päätin sitten kuitenkin reippaana tyttönä kokeilla, kun sitä niin hehkuteltiin täälläkin.

Kävi niinkuin eräässä toisessakin "harrastuksessa" ..ensin se sattui, sitten siihen tottui ja lopulta oppi kovasti nauttimaan;) :D Suosittelen kokeilemaan!

Toki mulle vieläkin sopii päät irti tanssiminen myös jos mies haluaa ..ja on ihan nautinnollista sekin. Kunnon vartalo- /reisikontakti täytyy kuitenkin olla ..ja niin lähelle tungen kuin mies sallii ..nuorempien kavaljeerojen kanssa tosin vähän tunnustelen ensin, että kokeeko ikävänä - "aikuisten" miesten syliin tungen ihan kyselemäti!! :D

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu