TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Lista: Ehdotus "tanssimerkkien" käytöstä ja hakuvuoroista Järvenpään tanssikeskuksessa (32 vastausta) (Marlen 2007-01-10 21:48)

Miesten karkoitusta

Nanna
2007-01-15 15:18

(Vain pohdintaa, ei mitään faktan häivääkään.)

Luulen, että aika monella kurssilla miehiä nimenomaan karkoitetaan pois eikä houkutella...

"ukoille ei tule muuta kuin päänsärkyä, ja sen jälkeen ne ei ikinä halua tanssia....... vielläkin usein koen että tunnilla on liikaa kuvioita" -KOS

Niimpä, etkä ole ainut. En käsitä, miksi tanssista tehdään niin kuviokeskeistä. Se tekee monen mielestä miehen roolista suorittamista.

Jos tanssissa keksityttäisi olennaiseen: Musiikkiin ja tunnelmaan, vientiin ja seurantaan, voisi miestenkin olla helpompi päästä hommaan mukaan. Tässäkin olisi suorituskeskeisille ihmisille suoritettavaa ja haastetta, kun sen oikein tuo esille, mutta se vähentäisi paineita.

"Mä en ole riittävän hyvä." tai "Mä en osaa." On kuulemani mukaan aika monen miehen ajatuksissa...

Ketä haetaan ja ketä ei, on arvion mukaan kiinni jonkin verran myös henkilökemioista sen kelpaamisen suhteen.

Mutta, jos nyt ratkaisette tämän yli-/alitarjontapulman tanssilavoilla, voisitte harkita kansanedustajiksi ryhtymistä. Samantyyppistä ratkaisua voisi ehkä sovittaa Suomen työttömyysongelmiin ja työvoimapulaan.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu