TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Lista: Ehdotus "tanssimerkkien" käytöstä ja hakuvuoroista Järvenpään tanssikeskuksessa (32 vastausta) (Marlen 2007-01-10 21:48)

Ehdotus "tanssimerkkien" käytöstä ja hakuvuoroista Järvenpään tanssikeskuksessa

Lutukolli
2007-01-10 23:57

Minusta olisi hyvä, jos ainakin joka toinen tunti olisi naisten haku (jos oletuksena on miesten haku - onhan ravintoloissakin naistenhaku-nimisiä iltoja, miksei lavoillakin?) - Itse olen funtsinut tuosta lavakulttuurista, että lavoilla ollaan tosi paljon jäljessä "naisten ja miesten välisessä tasa-arvossa". Ja olen kummastellut, sekä täällä tanssi.net:ssä että pulinassa olleita puheenvuoroja, joissa kauhistelllaan kuinka ankeaa ravintoloissa meno on. Kyllä ravintolossa ainakin stadissa on hakusysteemit paljon tasarvoisempia kuin yleensä lavoilla.

Jos palataan tuohon tanssikeskukseen tai lavoille. Molemmat sukupuolet maksavat lipuista yhtä paljon ja jos on naisenemmistö, pitäisi ainakin puolet ajasta antaa heidän myös hakea. Illan mukaan pitää kirjata sisääntullessa sukupuoli ja määräsuhteen mukaan pitäisi jakaa myös hakuajat.

Viisi eniten lippua saanutta ei millään voi ratkaista seuraavan kerran epäsuhtaa, jos jaetaan vapaalippuja. Ennemminkin pitäisi palkita viisi eniten hakemattomia "naisia tai miehiä" hakenutta. Kuka tatä vahtii tai tuomaroi, jos ei ole mitään "vilppivapaata systeemiä". Esim., pitäisi jakaa sisääntullessa jokaiselle sinetöidyt liikeanturit, jotka illan lopuksi irroitetaan ja tuloksia korreloidaan vastakkaisen sukupuolen antureiden lukemien (tai ainakin hakemattoman samankin sukupuolen - jos on niinkin suuntautunut) kanssa, jotta varmasti selvitetään kuka on hakenut ketäkin vähiten hakematonta.

Mutta käsittääkseni monien mielipiteiden, joita täällä ja pulinassa on ko. asiasta kerrottu, ei haluat tehdä mitään "säälittävyyshakuja", vaan kaikki haluavat maksimoida omaan nautintonsa, joten kaikenlainen sääntely on aivan tuomittaavaa.

--------------

No minun mielipiteellä ei pidä ollakaan mitään merkitystä, kun en ole osallisitunut koko tähän "hakurumbaan" pitkään aikaan. Paitsi silloin viimeisessä "pinssi = tanssi.net" tapaamisessa Järvenpäässä, missä en sitten hakukaaoksesa enää tunnistanut oikein ketään. Katselin vain ketähän tässä hakisi, osa kaikkosi sitten jo lähestyessä kauhistuneena takavasemmalle. Joillekin höpötin jotain hölmöä, yms. Yhden (varmaan ainakin 30-vuotta nuoremman) samassa pöydässä glögiä juoneen kanssa meni omasta mielestä ihan mukavasti. Partnerista en tiedä, kun piteli kauhistuneena lähes koko ajan silmiään kiinni.

--------------

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu