TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Lista: "Voi jos kaiken kauniin sieluuni säilyttää vois"... (12 vastausta) (Rinsessa 2006-12-13 8:58)

"Voi jos kaiken kauniin sieluuni säilyttää vois"...

VeeKoo
2006-12-13 16:41

Venäläinen kirjeenvaihtoystäväni lähetti juuri lisää digikuvia itsestään sähköpostin välityksellä. Hän on 32- vuotias nainen ja verrattain kiinnostavan näköinen, kertoi nimekseen Yuliya. Kuten tiedätte nuo rajan takana olevat naiset ovat kyllä aina kiehtoneet meitä miehiä. Yuliya on tasokas ja näyttävä nainen, lisäksi olen ihastunut hänen kirjoitustyyliinsä ja luulen että tunne on molemminpuolinen. Lähiaikoina tulee asiaa Moskovan suuntaan.

Ja poloniumista voisi ottaa tyypit samaan syssyyn.

Tanssitin yhtä varttunutta naista joku aika sitten. Oli hyvä seuraamaan. Oli upea tanssia. Ja muistutti erästä suosittua laulajatähteä.

Utelin asiaa ja yllätykseksi ilmoitti olevansa tämän tähtösen kauan kadoksissa ollut sisko.

Seuraavana päivänä googeloin tästä siskostaan, 80- luvun supertähdestä kaiken netistä ja kuuntelin hittikappaleita. Kysymyksessä on yksi kauneimmista laulajattarista. Naista ei ole kulmilla moneen viikkoon näkynyt mutta jaksan odottaa.

Heinäkuussa kohtasin kesälavalla mukavan, reippaan ja raittiin tytön ja tanssin kivasti. Kovin kaukaa oli saapunut. Ilmeisesti askeleet syöpyivät mieliin hyvin, sillä siitä asti tuli tekstareita lähes viikottain. Mutta etäisyyttä riitti kilometreissä. Tuo daami halusi ehdottomasti tanssia vain minun kanssani,kuului tekstareiden pääsisältö, mikä imarteli. Vihdoin neljän kuukauden jälkeen oli mahdollisuus nähdä tanssin merkeissä.

Se oli iloinen jälleennäkeminen. Kaunis kokemus.

Pian koittaa joulun aika.

Aatto sujuu työn merkeissä, pukin toimessa uutterana ja lahjakkaasti.

Paras joululahja minulle on se, että voin tehdä muita onnelliseksi joulupukin roolihahmossa.

Lapset soittavat usein pianoa tai jotain instrumenttia kuten viulu ja pyörivät piirileikkiä kuusen ympärillä. Lisäksi epäuskoiset silmät loistavat " se on naapurin reiska joo mä tiedän " . Myös aikuiset tulevat ovelle hyvästelemään " piruvie oli hyvä pukki " -lausein.

Mä olin se joka koulussa joutui aina päärooliin näytelmissä ja sijaistamaan viime tipassa kaikki lintsarit ja joulupukit joulujuhlissa.

On kiva olla edes yhden päivän se kymmenkesäinen vesseli.

Kiitos, kaunis.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu