TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Elyséen tarjontaa (Pilke 2006-12-06 18:49)

Elyséen tarjontaa

Tiltti
2006-12-06 19:35

No itselläkin meinas tulla hiukan kiirus, vaikkei näin miehenä sen kummemmin sitä laittamista ole. Kahdeksaks paikalle ehtineenä pieneks aikaa seiniä pystyssä pitelemään enen kuin toinen illan aiotuista palaveripareista otti tönkän seinää vasten pois nojaamasta. Itsellä ei tainnut illan aikana haku fiilis olla parhaimmasta päästä, sillä itse en muista ketään hakeneeni. No onneks nuo naiset hoitivat sen homman omalta osaltani illan aikana. Lukuisia tuplia ja tais siinä muutama triplakin tulla tanssittua daamien kanssa. Nyt kun muisti alkoikin palailemaan...niin yhden haun suoritin ja sen myös tuplasin lattialla. :D Kuitenkin illan mittaan minulla oli jokseenkin sellainen fiilis että olishan sitä voinut kotiinkin jäädä. Tanssimisen aikana tämä tunne sentääs valui hieman taka-alalle väijymään isännän tekemisen puutetta. Mikä sitten tulikin aina ittekseen istuskellessa omien tanssitaukojen aikana olalle istuskelemaan ja houkuttelemaan kotio. No lattian huono ja vaihteleva kitka aiheutti myös sen, että toista polvea alkoi välillä hieman vihlomaan. Joten päätin sitten olla tanssimatta kyseisellä pääareenalla.

Kiitoksia kaikille minua hakeneille, sillä minulla tuntui olewvan omat naistentanssit pääareenalla. Muista en tiedä, mutta tulipahan sitten tanssittua sen verran ettei ihan tanssillisesti jäänyt torsoks koko ilta. Hieman pettynein mielin kuitenkin poistuin paikalta jo ennen puoltayötä.

Yhteiset palaverit jäi sitten pitämättä, mutta erikseen ne kummankin kanssa tuli pidettyä, joilla sain ainakin omasta mielestä selvät suuntaviivat kaavailtua. Hoidetaan palaveri loppuun muilla tekniikan suomilla keinoilla. :D

Hyvää itsenäisyyspäivää minunkin puolesta.

Kirjoittajan avainsanat: Turkuhalli

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu