TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Lista: Palstalaisen/pinssiläisen profiili (67 vastausta) (Tanssityttö25 2006-10-02 23:46)

Palstalaisen/pinssiläisen profiili

Mirde
2006-11-24 10:29

Tanssahdellut olen tavalla tai toisella siitä asti kun olen tolpillani oppinut pysymään. Kansantanssia n.13 vuotta ja siinä sivussa on tullut kokeiltua kaikenlaista Jazz-tanssista alkaen. Lavatanssiin hurahdin pari vuotta sitten, mutta aktiivisemmin olen lavoilla ravannut vasta viime kesästä. Lavoilla tulee käytyä n 1kerta/vk, joskus kaksi..kesällä useammin. Kursseja oon käyny satunnaisesti kaikennäkösiä. Naistenrivistä minut löytää, jos en ole seuralaista onnistunut mukaani kaappaamaan ;) 3kk:n päästä saavutan sen "hartaasti odotetun" täysi-ikäisyyden rajan, eli siis vielä olen 17v. Vaikuttelen täällä Etelä-Pohojammaalla, Pohojanmaan portilla. Vakkari lavoja on Käenkoski ja Latosaari. Muuallekin eksyn, jos vain kyydin saan. ;) Pinssiä ei löydy -vielä- Juuri pistin tilaukseen. Yleensä kuulun ennen kuin näyn.. pienestä koostani ja suuresta suustani johtuen. Eli siis jos bongaatte jossain Pohojammaan ympäristössä pienikokoisen ruskeatukkaisen moottoriturvan, bongasitte todennäköisesti Mirden! xD

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu