TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Paluu tanssilavoille (Leidi 2006-11-06 14:48)

Paluu tanssilavoille

Leidi
2006-11-06 14:48

Kesällä loukkaannuin vakavasti ja nyt olin ensimmäisen kerran tämän jälkeen "kunnolla" tansseissa. Toki haparoivia tanssikokemuksia on ollut pitkin syksyä, mutta... Ne on olleet tuskaa sekä minulle että tanssipareilleni... Pystyssä on kuitenkin pysytty, ainoastaan yhden kerran on jalat ollut lähteä ihan totaalisesti alta....

Lauantaina minun piti jäädä lepäämään, mutta sinnikäs ylipuhuminen onnistui lopulta ja Kärsämäen Katajalta itseni illalla löysin. Illan aikana tuli mukavan lämmin tunne. Vaikka muissa tanssijoissa oli paljon uusia kasvoja, siitä huolimatta tuli tunne, että läsnäoloani oli kaivattu...

Tanssin puute näkyi ja tuntui kauan aikaa. Vasen ja oikea jalka meni vähän sekaisin, itseasiassa ei ihan vähäänkään. Ja välillä jalat olivat ihan solmussa. Ja välillä taisi foksit ja valssit saada ihan omat askeleet... Anteeksi miehet, en minä tahallani ollut niin vaikeasti vietävä!

Mutta pikkuhiljaa askeleet tuntuivat menevän oikeaan suuntaan. Ja aikaisempina kokeilukertoina vaivannut varovaisuus väheni. Nopeat tanssit jätin suosiolla vielä väliin, keväällä niitäkin voisi kokeilla...

Sinnikkäästi miehet kuitenkin hakivat tanssimaan. Viimeisille valsseille oli kaksi miestä tulossa yhtäaikaa hakemaan. Voiko tuon parempaa kiitosta illasta saadakaan?!

Eräässä vaiheessa tuli minulta kysymään jotakin asiaa eräs mies. Hänellä oli pinssi. Paljastin kuuluvani myös joukkoon. Pinssini oli/on kotona kunniapaikalla, odottamassa käyttöä.... Sain ihanan lämpimän isämäisen vastaanoton ja muutamat pinssiesittelytkin tuli samalla hoidettua. Kaunis kiitos! Oli mukava tutustua, eiköhän me nähdä jatkossakin....

Paikka oli remontin myötä kohentanut paljon ilmettään. Tunnelma Katajalla on aina omanlaisensa. Sinne on aina mukava mennä.

Illan kruunasi mahtava orkesteri. Markus Törmälä ja FBI beat lumosi taas kerran soitollaan! On mahtava kuunnella ja katsella ammattitaitoista soitantaa.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu