TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Hakemisesta ja haettavana olemisesta (Humu 2006-10-25 16:08)

Hakemisesta ja haettavana olemisesta

Angervo
2006-10-29 20:07

Humu:Jos tuttuja paikalla, asia helppo ja simppeli. Heillä lämmitellään ja luodaan samalla silmäys tarjontaan. Jos ei, kahvikuppi kouraan ja silmäys tarjontaan; miten liikkuu, ennenkaikkea miten ottaa askeleen.

Mutta mites ne ei-kenellekään tutut pääsevät sitten askellustaan näyttämään, jos miehet lämmittelevät tutuillaan?

Humu: Kuka on osoittanut ylipäätänsä halua tanssia kanssani eli hakenut vähintään kaksi (2) kertaa viimeksi kuluneen vuoden aikana naisten hakuvuoroilla.

Naisten hakuvuoroilla on tietty vastaavanlaiset ongelmat, eikä aina pysty hakemaan niitä ketä haluaisi... suosituimpia täytyykin hakea melkeinpä ennen kuin edes tietää, mitä lajia on tulossa, nopeat syövät hitaat erityisesti naisten vuorolla ;)

Humu:Kuinka paljon helpompaa onkaan vietää läheinen hetki tanssilattialla daamin kanssa, joka hoitaa keskustelunavauksen itse...

Apuuva. Minä kun ajattelen aivan samoin, tai siis oikeastaan päin vastoin: Kuinka paljon helpompaa onkaan vietää läheinen hetki tanssilattialla herran kanssa, joka hoitaa keskustelunavauksen itse...

Kirjoittajan avainsanat: hakeminen, haettavana oleminen

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu