TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Tanssimusiikillinen ilta, Finkkuja ja Noisereita Latosaaressa (OmiA 2006-10-23 20:33)

Tanssimusiikillinen ilta, Finkkuja ja Noisereita Latosaaressa

Leila Mäenpää
2006-10-23 22:22

Otsikko tosiaan kertoo kaiken. Tanssillista tuli musiikkia, laidasta laitaan, kiitokset vain molemmille orkestereille.

Ainahan se on sellaista, kun on paljon väkeä samassa tilassa ja vielä liikkuen, että törmäyksiä tulee, mutta eiköhän me lapualaisetkin vielä opita hyville tavoille muiden muassa, että "siipiä saa suppuun" tarvittaessa ja annamme kaikkien kukkien kukkia myös tanssilattialla. Kaikki kun huomioi toisensa tanssilattialla, niin mahtuu suurikin joukko samaan tilaan. :)

Kiitokset kaikille hakeneille miehille ja niille, jotka ette kerenneet karkuun ja tanssitte kanssani naistenhaulla.... Teitä miehiä saisi olla siellä Latiksessa vähän runsaamminkin, kun naisten rivit on kohta niin mones kerrokses, ettei takariviä näe kohta kiikarillakaan. Mulla mitään valittamista ole, mä oon eturintamas lähestulkoon aina ja joku raukka aina erehtyy hakemaan, joten tanssia sain aivan koko ajan, mutta olis muillekin jotain.... Hehee, vitsi, vitsi.

Nyt odotellan sitten perjantaiaamua ja lähtöä Kanarialle tanssimaan.

Kirjoittajan avainsanat: Latosaari, Lapua, Finlanders, Noiser

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu