TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Järvenpäästä Hesarissa (Kaminiitto 2006-10-17 8:55)

Kyynärpäät

Burlakka
2006-10-19 16:14

Tarkoitin tosiaan sitä, että joudun varomaan näitä kilpatanssikilpailijoiden kyynärpäitä, koska ne pyörivät vaarallisen lujaa ja ovat eri asennossa kuin lavatanssijoilla.

Voi olla, että kilpatanssijan kanssa tanssiva nainen voi nauttia tanssistaan jopa silmät kiinni, mutta minä koen velvollisuudekseni suojella naistani kovilta kolhuilta suoraan päähän, joten en itse kyllä pysty juuri muuta tekemään kuin huolehtimaan siitä, että meihin ei osuta. Yhtään osumaa ei ole onneksi vielä heiltä tullut. Muilta tanssijoilta olen näitä saanut ja heille myös vahingossa antanut. Nämä eivät kuitenkaan tunnu oikein missään, mutta päähän osunut kova isku olisi vakavampi juttu, siksi nämä huolet. Normaalit kolhut katson kuuluvan lavatanssiharrastuksen luonteeseen.

Muita tanssijoita luettelin siinä tarkoituksessa, että kuuluvatkohan he tähän pro-käsitteen alle. Tästä taas sain ihan hyvin mielipiteitä oman ymmärrykseni lisäämiseksi.

Mukavaa tanssillista viikonloppua. Monta hyvää vaihtoehtoa on taas tarjolla ainakin etelässä.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu