TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Kuninkaallisia Tulenliekissä (Tähdenlento 2006-10-15 11:48)

Kuninkaallisia Tulenliekissä

Dieda
2006-10-15 12:02

Yksin jouduin Tulenliekkin ajamaan, kun kyydin luvannut kaveri ilmoitti olevansa 38 asteen kuumeessa. Matka sujahti kyllä yllättävän nopeasti Finkkuja kuunnellessa.

Olin Tulenliekissä ensimmäistä kertaa, ja mukava uusi tuttavuushan tämäkin paikka on.

Ilta oli taas kerran aivan loistava, siitä kiitos tanssi.netin pojille, joilta uskalsi monet tuplat pyytää. Muuten en kovinkaan montaa tuttua nähnyt, ja nuorisoa eivät Finkut ja Jani&Jetsetters onnistunut houkuttelemaan paikalle.

Tapaamisessa tuli useita uusia bongauksia ja erään henkilöllisyyskin varmistui. Minä askartelin itselleni hienon kaulaketjun, jonka jätin tanssien ajaksi turvaan naulakkoon.

Kotimatkalle lähdin pienessä tihkusateessa, joka jatkui ihan perille saakka, mutta ei onneksi yltynyt yhtään. Turvallisesti siis pääsin kotiin, eikä väsymyskään haitannut, sillä edelliset yöunet olin tarkoituksella venyttänyt normaalia pidemmiksi.

Olin valmistautunut siihen, että aamulla olisi kurkku kipeä, kun sen verran ahkeraan kulutin ulkolavan lattiaa, mutta eipä tunnu kurkussa onneksi mitään.

Tällä taas jaksaa jatkaa eteenpäin :)

Kirjoittajan avainsanat: Tulenliekki

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu