TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Lista: Palstalaisen/pinssiläisen profiili (67 vastausta) (Tanssityttö25 2006-10-02 23:46)

Palstalaisen/pinssiläisen profiili

Dr.
2006-10-11 0:57

Tervehdys

Olen kirjoittanut palstalle vasta reilun vuoden, joten en ole vastannut tuohon aiempaan kyselyyn. Vastaan siis tähän.

Olen tanssinut 4.5 vuotta, josta nyt viisi lavakesää takana. Tansseissa käyn kun ehdin. Perjantaisin ja lauantaisin noin joka toinen viikko, sunnuntaisin miltei aina, kun lähiseudulla on tanssit.

Talvikaudella käyn tanssikoulu Onnenmassa täällä Lappeenrannassa tiistaisin ja torstaisin miltei aina. Se on minulle aikataulutettu harrastus, josta pidän kiinni. Kesäkaudella pyrin osallistumaan niille kursseille/leireille joita lähiympäristössä järjestetään.

Haen kaikkia tanssinhaluisia naisia tanssimaan, jotka jollain tapaa herättävät huomioni sen hetkisessä havaintoympäristössäni. Hakurivi voi joskus olla todella pitkä ja monirivinen. Pyrin olemaan aina naistenhakuvuoroilla haettavana. Minua kyllä saa hakea aina, jos satun vapaana liikkumaan.

Olen 41 vuotias mies ja tanssialueeni on normaalisti noin 100 km säteen sisällä Lappeenrannasta. Välillä tulen tehneeksi pidempiäkin reissuja, viimeksi sunnuntaina Jyväskylän Viihdekeskukseen. Pidemmät tanssimatkat yhdistän yleensä työ- ja sukulaismatkailuun Hämeeseen, pääkaupunkiseudulle ja Turkuun.

Minulla ei ole pinssiä, enkä aio hankkia. Minulla on helposti tunnistettavia piirteitä, jos joku haluaa tutustua minuun lähemmin. Nähdessäni pinssin Daamilla esittäydyn kyllä. Miehiä en ole bongannut, kun en heitä tanssita :)

Palstakirjoittelun myötä olen pitänyt yhteyttä tanssiystäviin ja tuttuihin. Palstakirjoittelu on varmasti auttanut yhteyden muodostamisessa. Pinssillä ei sinänsä ole vaikutusta siihen, miten haen naisia tanssimaan. Pinssiä ei yleensä erota hämärässä muutaman metrin päästä.

Tanssiharrastus on muuttanut elämääni. Minun ei tarvitse käydä baareissa harrastamassa sosiaalista kanssakäymistä, kun voin tehdä sen paljon paremmin lavatanssin piirissä. Nuorena miehenä totesin, että tanssimaan en ala koskaan ja nyt olen aivan koukussa. Tämä on loistava sosiaalinen harrastus, jonka myötä pääsen rentoutumaan hyvän musiikin ja mukavien ihmisten kanssa. Olen myös tavannut ja saanut uusia ystäviä, joita en olisi todennäköisesti kohdannut ilman tanssiharrastusta.

Tanssiminen on minulle fiilislaji. Olen pahasti addiktoitunut tanssimisen aiheuttamiin tuntemuksiin.

Terveisin Jussi, alias Dr.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu