TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Lista: Palstalaisen/pinssiläisen profiili (67 vastausta) (Tanssityttö25 2006-10-02 23:46)

Palstalaisen/pinssiläisen profiili

Taipuu
2006-10-10 23:17

Kauanko olet tanssinut? -Discoissa aloitin käymään 15-vuotiaana ja tanssimisen 18-vuotiaana, välissä on ollut muutaman vuoden taukoja ja kilpatanssiakin harrastanut parikin jaksoa, lavatanssikisoja olen kiertänyt enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Kuinka aktiivisesti käyt lavatansseissa? -Ainakun se on mahdollista eli käytännössä joka toinen viikko. Käytkö tanssikursseja? -Säännöllisesti kaksi kertaa viikossa ja itse vedän kerran viikossa. Jos, niin mitä kursseja?- Suomalaista tangoa ja muita lavatansseja, lisäksi käyn Seuratanssiohjaajakurssia. Oletko yleensä rivissä haettavana vai tanssitko enimmäkseen oman seuralaisen kanssa? -Aloitan vaimon kanssa ja sen jälkeen tanssitan muitakin ja olen hakurivissä Minkä ikäinen olet? (suuntaa antavasti!) 47 Missä päin Suomea vaikutat? (Alue tai vakkarilavat) -Tampereella Löytyykö sinulta pinssi? Jos löytyy niin miksi? - Onko pinssi muuttanut jotain tanssielämässäsi? - Onko pinssi vaikuttanut omaan hakukäyttäytymiseesi? Ei, minulla ei ole pinssiä, eikä se ole vaikuttanut hakukäyttäytymiseen. - Kerro jotain sellaista, mitä en ole hoksannut kysyä, ja joka täydentää pinssiläisen profiilia omalta osaltasi! -Tanssi on minulle elämäntapa.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu