TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Lista: Palstalaisen/pinssiläisen profiili (67 vastausta) (Tanssityttö25 2006-10-02 23:46)

Palstalaisen/pinssiläisen profiili

Henkseli
2006-10-09 11:20

Toivottavasti joku joskus tekee tutkimusta tällaisten kyselyjen ym pohjalta siitä, millaista porukkaa tanssijat oikein ovat!

Olen tanssinut koko ikäni mutta enemmän vasta 15 vuotta. Käyn tanssimassa milloin vain tuntuu siltä, että voin lähteä perhe ja muut huomioon ottaen. Käytännössä 2-4 kertaa viikossa.

En ole oikein kurssilla kävijä. Joskus kuitenkin käyn jotain hommaa kehittääkseni esim kisojen alla mutta olen kovin valikoiva kurssilla opetettavan suhteen. Olen omasta mielestäni yhä luomu, vaikka Drago ystäväni muuta väittääkin!

Olen vaihtelevasti tanssimassa yksin tai avec. Jonkun hyvän tanssijan ja ystävän kanssa on joskus kiva mennä ja taata, että saa nautittavan parin ainakin osaksi iltaa.

Ikä on ongelmana kun tuntuu, että on turhan vähän vuosia ja vuosikymmeniä jäljellä hyvää elämää. Leikilläni sanon aina 38v, totuus taitaa kuitenkin olla isompi luku.

Käyn tanssimassa Satakunnassa Särkkä Mouhijärvi (vanhaa Satakuntaa) Hiittenharju, Varsinaissuomessa Aura Valasranta Somero, Hämeessä Kisaranta ym ja satunnaisesti muuallakin. Aikaisemmin kohteena oli ensisijaisesti pääkaupunkiseutu jonne nykyäänkin teen pyhiinvaellusmatkoja milloin pystyn esim Pavi, Tulisuudelma, Wanha.

Ei pinssiä. Tanssi ihana pako todellisuudesta sadun ja leikin maailmaan jossa voin kokea olevani haluttu!

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu