TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Lista: Palstalaisen/pinssiläisen profiili (67 vastausta) (Tanssityttö25 2006-10-02 23:46)

Palstalaisen/pinssiläisen profiili

Tanja
2006-10-08 23:39

Nyt kannan minäkin korteni kekoon tähän listaan.. jotta nekin, jotka eivät vielä tunne oppisivat tuntemaan :)

KAUANKO OLEN TANSSINUT: ennen kouluikää aloittelin kilpatanssiuraani Mikkelin Urheilutanssijoissa sekä tanhu-uraani Mikkelin Karjalaisten tanhuryhmässä. Kilpatanssi tippui muutaman vuoden päästä pois, johtui varmaankin siitä, etten olisi itse halunnut kyseistä lajia harrastella, mutta pakko oli kun se oli rakkaan äitini toive :) Lavoilla olen käynyt jo vaippaikäisenä, vanhempani ovat innokkaita tanssijoita ja ovat raahanneet meitä mukuloita mukanaan jo ihan pienistä lähtien. Ylä-aste ikäisenä tuli jo itse hommattua kyytejä lähilavoille ja jos muilla konstein ei päässyt niin fillarilla poljettiin :) Ja kun ajokortin sain, niin tanssiharrastus vain kiihtyi... Välillä on ollut muutama vuosi hiljaiseloa seuratanssien suhteen, senkin ajan käytin tehokkaasti opiskellen vatsatanssia Egyptissä.

KUINKA AKTIIVISESTI KÄYN TANSSIMASSA: Työni laivalla rajoittaa harrastuksia, joten vapaalla ollessani kesäisin noin 2-3 krt viikossa ja talvisin kerran pari.. Ja työviikkojen aikana sitten katselen kun muut tanssivat :)

KÄYNKÖ TANSSIKURSSEILLA: Lähinnä leireillä, johtuen yhä tuosta omituisesta työ- ja vapaa-ajan suhteesta. Tähän mennessä parhaat leirit ovat olleet vuoden 05 Joensuun leiri ja tämän syksyinen leiri Levillä. Suurimman osan tansseista olen oppinut kantapään kautta, eli minua voi pitää aikalailla luomutanssijana?

OLETKO RIVISSÄ VAI EVÄSTETTYNÄ: Rivissä, tai kahviossa.. Saa hakea mistä tavoittaa.. Harvoin liikenteessä evästettynä, kukapa minut huolisi seurakseen? ;)

IKÄNI: Henkinen ikä oli reilusti 40 paremmalla puolella, mutta oikeasti vuosia on kertynyt noin 30...

VAIKUTUSALUEENI: Keski-Suomi, Mikkelistä lähtöisin.. Lempparilavoja mm. Kuikan lava, Viihtari, Kisaranta, Metsälinna, Juurikkasaari

LÖYTYYKÖ PINSSIÄ: Kyllä löytyy.. yleensä kiinnitettynä paidan/topin vasemmalle puolelle näkyvälle paikalle. Ja pinssi on sen takia, että saataisiin tietoa tästä tanssi.netistä leviämään. Ja tottakai pinssi myös helpottaa tunnistamista... (ihan kuin mua ei muuten huomaisi?)

ONKO PINSSI MUUTTANUT ELÄMÄÄNI? Kyllä, en usko, että muuten olisin tutustunut aivan loistaviin persooniin..

VAIKUTTAAKO PINSSI HAKUKÄYTTÄYTYMISEENI: Ei todellakaan, haen niitä, kenen kanssa tykkään tanssia ja niitä jotka lähtevät kanssani tanssimaan, riippumatta siitä onko minulla/heillä pinssiä. Valitettavasti kun niitä loistavia miestanssijoita on muitakin kuin pinssillisiä...

Niin, olen siis tälläinen savolainen räpätäti, vannoutunut vanhapiika ja tarvittaessa myös nirppa. Mua saa ja pitää hakea, vaikken aina välttämättä seisoisikaan siellä oikeassa kohdassa hakuriviä. En mie pure, vaikka pelottava olenkin ;)

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu