TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Lista: Palstalaisen/pinssiläisen profiili (67 vastausta) (Tanssityttö25 2006-10-02 23:46)

Palstalaisen/pinssiläisen profiili

Eki_83
2006-10-08 21:12

Kauanko olet tanssinut? No tämän vuoden heinäkuun 13. päivä aloitin Ämyrin naistentansseissa, kun tultiin ulkoa hakemaan... Ai mahdoton sentään kun muistelenkin... =)

Kuinka aktiivisesti käyt lavatansseissa? Näin arkaillen alkuvaiheessa olen pyrkinyt pitämään 1krt/vko -tahtia yllä, ties vaikka ensi kesänä mennään jo useamminkin.

Käytkö tanssikursseja? Jos, niin mitä kursseja? Nyt olen käymässä Salossa alkeiskurssia joka maanantai (Hidas valssi, Foksi, Kävelyhumpan alkeita, Tangon alkeita). Tosin kurssi loppuu kahden viikon päästä, mutta haetaan kyllä jatkokurssille. :-P

Oletko yleensä rivissä haettavana vai tanssitko enimmäkseen oman seuralaisen kanssa? Ei ole seuralaista, joten rivissä, tai sen läheisyydessä mennään (Eli saa käydä pokaamassa mistä vain, jos haluja löytyy! ;-))

Minkä ikäinen olet? Varmaan hokaa jo nimimerkistäkin, eli 23 vuotta on tällä hetkellä tätä maailmaa asutettu...

Missä päin Suomea vaikutat? Somero ja Somerniemi, eli Esakallio, Ämyri (Teeriharjukin mahdollinen). Ja Tanhuhovi oli niin mukava viimeksi, että se lienee kanssa tulossa vakipaikaksi.

Löytyykö sinulta pinssi? Ei löydy, ainakaan vielä. Tosin voisi kyllä sellaisen hommatakin... Tosin kerran on jo bongatukin, että ei sitä välttämäti aina itseään tarvitse merkata. ;-)

Kerro jotain sellaista, mitä en ole hoksannut kysyä, ja joka täydentää pinssiläisen profiilia omalta osaltasi! Noh sellainen varoituksen sana, että on tullut omattua Karjalalaista ja Savolaista verta sen verran, että tuppisuuna ei meikäläisen matkassa pitkälle päästä! Meinaan yleensä tulee tanssihetketkin rupateltua niitänäitä, jotta joskus jääpi orkesterin äänet toisaalle... Tosin olen vielä vähän ujo hakemaan, että usein jääpi tanssit väliin. Siksi olenkin suosinut naistenhakuja... ;-D

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu