TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Lista: Palstalaisen/pinssiläisen profiili (67 vastausta) (Tanssityttö25 2006-10-02 23:46)

Palstalaisen/pinssiläisen profiili

Tiltti
2006-10-07 9:29

Kauanko olet tanssinut?

n. 10 vuotta josta aktiivisemmin alussa 2 vuotta, sen jälkeen vajaa 6v satunnaisesti tanssien. Ja nyt sit on tullut jo toista kesää pyörittyä tanssipaikoissa tuon tauonkin edestä.

Kuinka aktiivisesti käyt lavatansseissa?

Kerran viikossa tarttis jossain päästä tanssimaan. Kesällä enemmän ja talvella vähemmän. Resurssien mukaan mennään.

Käytkö tanssikursseja? Jos, niin mitä kursseja?

Oon koittanu päästä pikkuhiljaa sisälle näihin r'n's tansseihin(BW ja LH)(kesällä aloittelin vaihtelevalla menestyksellä). Arg. tangoakin koitan opetella pikkuhiljaa.

Oletko yleensä rivissä haettavana vai tanssitko enimmäkseen oman seuralaisen kanssa?

Rivistä löytää pääasiassa, joskus eväistä nauttien.

Minkä ikäinen olet? (suuntaa antavasti!)

33,126v.

Missä päin Suomea vaikutat? (Alue tai vakkarilavat)

Varsinais-Suomi pääasiassa. Valasranta, Esakallio, Auran nuortentalo. Täsmäiskuja muuallekkin.

Löytyykö sinulta pinssi? Jos löytyy niin miksi?

On pinssi, mutta ei ole ollut vielä kertaakaan mukana.

Onko pinssi muuttanut jotain tanssielämässäsi?

Lisännyt ainakin uusia tuttuja ympäri Suomea, joihin ei ehkä olisi näin nopeasti tullut tutustuneeksi.

Onko pinssi vaikuttanut omaan hakukäyttäytymiseesi?

Pikkasen kyllä juu.

Kerro jotain sellaista, mitä en ole hoksannut kysyä, ja joka täydentää pinssiläisen profiilia omalta osaltasi!

Mulle ei ole niin nökönuukaa jos mua haetaan miestenhaulla tai jopa hakualueen ulkopuolelta. Vielä en ole ainakaan pakkeja siitä syystä antanut. Pääasiassa pakittelen autolla.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu