TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Lista: Palstalaisen/pinssiläisen profiili (67 vastausta) (Tanssityttö25 2006-10-02 23:46)

Palstalaisen/pinssiläisen profiili

Tinke
2006-10-06 22:26

Kauanko olet tanssinut? Lavoilla olen käynyt noin kolmevuotta jonkinlaista tanssimisen näköistä olen harrastanut runsaat kaksivuotta

- Kuinka aktiivisesti käyt lavatansseissa? Nyrkkisääntönä kerta viikossa läpi vuoden kesällä enemmän ja talvella vähemmän

- Käytkö tanssikursseja? Aina silloin tällöin kun työt ja opiskelut antavat myöten

Jos, niin mitä kursseja? Syys/talvikaudella kerran viikossa seuraharkoissa lähinnä Swingtansseja viikonloppukursseja ja tanssileirejä muutamia kertoja vuodessa

- Oletko yleensä rivissä haettavana vai tanssitko enimmäkseen oman seuralaisen kanssa? Olen yleensä aina rivissä naistentunnin aikana enkä piileksi baarissa enkä missään muuallakaan. Joskus evästettynä. Omaa seuralaista ei ole pahemmin näkynyt:) - Minkä ikäinen olet? (suuntaa antavasti!) yhden baunssin verran yli 30 - Missä päin Suomea vaikutat? (Alue tai vakkarilavat) Pääasiassa Pirkanmaa Satakunta jonkin verran Etelä-Pohjanmaalla

- Löytyykö sinulta pinssi? Ei löydy Jos löytyy niin miksi? - Onko pinssi muuttanut jotain tanssielämässäsi? - Onko pinssi vaikuttanut omaan hakukäyttäytymiseesi? Haen aina mielelläni tanssinettiläisiä ja yritän saada bongeja - Kerro jotain sellaista, mitä en ole hoksannut kysyä, ja joka täydentää pinssiläisen profiilia omalta osaltasi!

Mottoni on tanssiminen pitää olla hauskaa. ja kun lähden tansseihin pyrin saamaan positiivistä äksöniä aina aikaan:)

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu