TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Lista: Palstalaisen/pinssiläisen profiili (67 vastausta) (Tanssityttö25 2006-10-02 23:46)

Palstalaisen/pinssiläisen profiili

Fiora
2006-10-04 19:41

KAUANKO OLET TANSSINUT? Tanssiharrastukseni pituus riippuu aivan laskutavasta:) Lavoilla olen käynyt tanssimassa melkein vuoden (marraskuussa tulee vuosi täyteen), mutta tanhua olen harrastanut jo melkein 13 vuotta.

KUINKA AKTIIVISESTI KÄYT LAVATANSSEISSA? Tavallisesti tulee käytyä kerran viikossa

KÄYTKÖ TANSSIKURSSEJA? En oikeastaan (tähän mennessä olen hurjat kolme kertaa kurssilla käynnyt) Imatralla tarvitsisi pääasiassa parin ja LPR:ntaan mentäessä tavallisesti eteen tulee kyytiongelma.. Tällä hetkellä olen ja pysyn melkein luomuna :D

OLETKO YLEENSÄ RIVISSÄ HAETTAVISSA VAI TANSSITKO ENIMMÄKSEEN OMAN SEURALAISEN KANSSA? Rivistä löytää nyt ja tulevaisuudessakin:)

MINKÄ IKÄINEN OLET? Iältäni olen melkein 16

MISSÄ PÄIN SUOMEA VAIKUTAT? Viime talvi meni Töllillä ja kesä sitten Suikkalassa tanssahdellessa

LÖYTYYKÖ SINULTA PINSSI? Kyllä, minulta löytyy pinssi:) Pinssin halusin, jotta osaltani voin tehdä palstaa tunnetummaksi (ja näin ollen saadaan uusia näkökantoja) sekä lisäksi siksi, että voi bongailla:D Bongailussa en valitettavasti vielä ole kamalan hyvin onnistunut..

ONKO PINSSI MUUTTANUT JOTAIN TANSSIELÄMÄSSÄSI? Onpa hyvinkin.. Sen lisäksi, että on uusia tuttuja tullut (he ovat minut bonganneet, kun en itse pinssejä huomaa) on myös helpompi muistaa ne hyvät päätökset, joita on tullut tehtyä lukiessa keskustelupalstaa:)

ONKO PINSSI VAIKUTTANUT HAKUKÄYTTÄYTYMISEEN? Tuohon vastasin jo edellisessä hieman, mutta lisättäköön siihen se, että olen enemmän alkanut miettiä hakutapojani..

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu