TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Lista: Palstalaisen/pinssiläisen profiili (67 vastausta) (Tanssityttö25 2006-10-02 23:46)

Palstalaisen/pinssiläisen profiili

VeeKoo
2006-10-04 14:54

Olen tanssinut neljä vuotta aktiivisesti ja en mielelläni kehuskele tai rehentele tanssitaidollani. Se on se mikä on.;)

Käyn harvoin lavatansseissa, muta ei ole ihan poissuljettu ajatus. Meininki lavoilla on viime aikoina muuttunut suorituspainotteiseksi vääntämiseksi ja se on vähentänyt kiinnostusta. Ravintolatansseissa on hauskempaa.

Tanssikursseista suosin tanssileirejä eniten, viimeksi Ikaalisten kylpylässä.

Minun kanssani saavat tanssia kaikki tämän maapallon asukkaat ja mikäli ulkoavaruudesta löytyy lisää elämää ja tanssitaitoa,...sopii yrittää. Kartan ajatusta eskortteerauksesta. Jos haluaa kehittyä.

Fourty something.

Mä oon Pesiksen kamaa, siis Lahden ikoni. Lahtelaisena on nopea käydä ympäristökuntien lattioilla kuten Tuulos , Mäntsälä , Krouvi ja Koria.

Minulla on monenlaisia pinssejä ja niitä voi tarpeen mukaan ripustaa asianmukaisele paikalle, vaikkapa lätsään tai rinnukseen jos tahtoo profiloitua.

Pinssiläisyyden kautta olen saanut paljon uusia tuttavuuksia ja hauskuuttanut kansaa kirjoituksilla.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu