TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Lista: Palstalaisen/pinssiläisen profiili (67 vastausta) (Tanssityttö25 2006-10-02 23:46)

Palstalaisen/pinssiläisen profiili

Drago
2006-10-03 22:54

1. Tanssimisen aloitin tammikuussa 2004. Olen siis tanssinut nyt vähän alle kaksi vuotta.
2. Käyn lavatansseissa 1-3 kertaa viikossa, vaihtelee töiden ja muun jaksamisen mukaan.
3. Lavoille lähtiessäni oli tanssitaito kotona opittu, vanhempien opettamat perinteiset. Sittemmin olen opetellut vähän lisää; masurkkaa, lattareita (samba, rumba, cha-cha, salsa), fuskua, buggia ja jiveä. Tällä hetkellä käyn BW ja Balboa kursseja alkeistasolla. Nämä ovat myös ensimmäiset viralliset pidemmät tanssikurssit joille osallistun! Tanssileireiltä olen pääasiassa aikaisemmin sitä osaamista hakenut ja loput olen lavoilla opetellut. Onneksi tässä harrastuksessa ei opeteltava kuitenkaan lopu kesken! :D
4. Rivissä ja kaikkien haettavissa. Useimmiten siellä "nirppiksen" tuntumassa kuitenkin.
5. "Olen kolmekymppinen, olen kolmekymppinen ja takana on luja putki rilluvuosien.."
6. Tällä haavaa Pirkanmaa, mutta Valasrantaan ja nyt talvella Auraankin aion tehdä invaasioita säännöllisesti :P Vakilavoiksi varmaan muodostuvat Satulinna ja Kisaranta näin talvella. Kesällä sitten Riutta, Särkkä, Kolmilammi, Kapakanmäki..
7. Pinssi on ja useimmiten rinnuksilla. Hankin koska halusin bongailla toisia tanssinettiläisiä ja olla bongattavissa. Eipä tuo kauheasti ole mitään muuttanut.. palstalaisiin on tutustunut kenties herkemmin ihan livenä?
8. Vaikuttanut hakukäyttäytymiseeni? Korkeintaan siten, että pinssiä kantavaa herraa tulee kenties uteliaisuudesta haettua herkemmin. Ennemmin se vaikuttaa lavan valintaan.. joillakin lavoilla pinssillä saa alennusta lipun hinnasta! :)

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu