TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Epävireisenä Esakalliolla (Tiltti 2006-09-23 9:03)

Epävireisenä Esakalliolla

Tiltti
2006-09-23 9:03

Minulla oli eilinen Esakallion tanssireissu taas vaihteeksi sellainen, missä oma tanssiminen ei ollut ollenkaan rentoa. Ainakin hartiat ovat edelleen sitä mieltä, että tanssiasennossa, "pään sisällä" tai molemmissa olisi ollut jonkun verran parantamisen varaa. Meikäläisen epävireisyydestä huolimatta olin kuitenkin tanssimassa melkein koko ajan, pois lukien ne muutamat juoma/lepotauot sekä ekat ja viimeiset valssit. Tarvii hiukan pyydellä kaikilta tanssitetuilta anteeksi, jos epävireisyyteni vaikutti vientiini jollain tavoin. Illan aikana kohdalleni sattui muutamia mukavia tanssihetkiä joissa sain nauttia fiilistelemisestä siinä määrin, ettei tätä reissua huonoksi voi moittia. Kolme illan viimeistä tanssimaani kappaletta olivat myös nostamassa illan saldoa positiivisemmalle puolelle, sillä olin jo vetäytynyt odottelemaan poislähtöä kun minut sieltä käytiin hakemassa takaisin tanssilattialle. Vaikka meno olikin väsymisen vuoksi hieman takkuavaa, niin kiitokset vielä kerran hakijalle. Kiitokset myös illan aikana saamalleni "koulutuksesta" sekä kuskille, joka soi minulle mahdollisuuden nauttia välillä kyyditettävänä olemisesta.

Itse tansseista minulla tuntuu olevan vähänlaisesti asiaa, mutta jos niistä nyt jotain saisi kirjoiteltua. Paikalle oli saapunut mielestäni ihan sopivasti porukkaa tanssimaan illan artistien esittämän musiikin tahtiin. Illan musiikillisesta annista ei taaskaan jäänyt pahemmin mieleen kuin muutamat hitaat ja yhdet sambat. Toki muitakin musiikinlajeja siellä tuli tansittua, mutta ne nyt tällä kertaa jäi jostain em. syystä hieman taka-alalle. (Lisäys) Illan artisteina olivat Tomi Markkola ja Jari Grek orkestereineen.

Et, tämmmönen tanssireissu tällä kertaa. Miehessä vikaa ku ei sillä tavalla kulkenut ku piti. Mutta näitä ei ole onneks kahta peräkkäistä reissua vielä toistaiseksi ollut, joten toivossa on hyvä elää. Siihen nähden onkin sitten odotettavissa, että illan tanssit saattaisivat vireyden osalta jo paremmat.

Kirjoittajan avainsanat: Esakallio

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu