TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Savo-Karjalan ym. tapaamistanssit (Johan Tokes 2006-09-04 16:18)

Savo-Karjalan ym. tapaamistanssit...eikös puhelin ole jo keksitty

Veera62
2006-09-15 8:48

JOO musta kun puhelin on keksitty jo aikaa sitten. Jos kuka ei vastaa niin soittaa sitten. Onhan meitä niin monee sorttiin yrittäjiäkin jaksaako aina lukea kaikkea postia niin ajatuksella ja yleensäkkin tuota sähköpostia. Mulla se jää ainakin aika heikoille. Vastaukset jää aina roikkumaan kunnes ne viimmein unohtuukin. Ja sitten joku soittaa että kun jne. Joo sit oon noloa juu.

Mitä tulee muuten niin kai se alkaa melkein 10 v toiminta näkyä jo jonkinlaisena väsymisenä jo urautumisena tiettyhin kuvioihin. Vaan kun kummikaan esiityjien taso ei ole laskenut ja muutekaan esim järjesty ei ole kärsinyt niin voiko niin kamalasti valittaa. OLISHAN se kiva juttu jos olis se tanssipassi niin kun ja jos tässä tulis vielä käytyä aktiivisemmin niin sais ees vähän kahvirahoja sillä ilmasella kerralla.

Vesipiste oli kuulema ollut oikeesti rikki, näin kuulin en ollut itte siellä.

Niinkuin sanoin jo tuossa voi olla että tää harrastus loppuu meiltä nyt tähän tai ainakin vähenee oleelliseti. Liika on liikaa ja valitettavasti tähänkin kyllästyy aikaa myöten. Mulle tää ei nyt niin kamala himo ole ollutkaan kun olen vaaan tällänen keskitasoinen luomutanssia. Joka ei ees uskalla hakea ketään tanssimaan ja muulloinkin mieluusti on poissa parempiensa jaloista.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu