TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Rinsessan (pitkähköt) viikonloppu-muistelot (mm.Tulenliekki)... (Rinsessa 2006-09-11 11:07)

Rinsessan (pitkähköt) viikonloppu-muistelot (mm.Tulenliekki)...

Rinsessa
2006-09-11 11:07

Maanantaita-päivää!

Täällä lentsun kourissa riutuessani ajattelin piristyksekseni muistella mennyttä viikonloppua... Jotenkin niin jänniä yhteensattumia viimeviikkoisiin kirjoituksiin täällä palstalla...

Pakko aloittaa kertomukseni jo perjantain päiväunista :) Nimittäin: Humppista en oo koskaan tavannut, mutta hänestä mie unta näin...tosin tämä ei varmaankaan ollut lähimainkaan oikean Humppiksen näköinen ;painonsa nimittäin arvelisin olleen lähempänä kahta sataa kiloa!

Niin, meidät siis esiteltiin, halit vaihdettiin ja hän pyysi minua hakemaan tanssiin jossain vaiheessa...olin kovin innoissani että vihdoin pääsisin "testaamaan"... Mutta jotenkin siinä kävi niin, että eksyin ja seikkailin vessoissa ja vaikka missä ja sitten en löytänytkään enää ketään ja musiikkikin loppui ja en ollutkaan enää tansseissa! Voi että harmitti!

Illan tullen lähdin ajelemaan kohti Tulenliekkiä, ajattelin uskaltavani ajella yksinkin, olinhan nukkunut ne päiväunet. Matkalla oli paikoin tosi sumuista, ja Vinkeliksen kertomuksen palatessa mieleeni hiljentelin vauhtia. Pääsin turvallisesti perille ja vielä takaisinkin pahemmin nukahtelematta :)

Parkkipaikka oli TOSI täynnä, euron tanssit ja Mikko Mäkeläinen olivat houkutelleet muitakin...Ilmeisesti kaikki eivät kuitenkaan tanssineet, koska parketilla oli kuitenkin tilaa. Vesipiste oli epäkunnossa, joten euron/muki tai 1,50/pullo -hinnoilla saikin sitten lipulle lisää hintaa...

Ensimmäiseksi tanssikseni sain aikamoisen kunnian (taas Vinkeliksen tarina palasi mieleeni!): tämä mies kertoi kolaristaan kuluneen kaksi vuotta, hän oli istunut pyörätuolissa ja lääkäri oli pyytänyt varautumaan siihen ettei hän ehkä koskaan kävelisi... olin ensimmäinen nainen, jota hän noiden tapahtumien jälkeen tanssitti!

Muutenkin paikalle oli saapunut useita miulle uusia tanssittajia, vasta-alkajista aikamoisiin konkareihin. Uuden tanssilajinkin sain kokemusteni listalle: Herrasmies tuli hakemaan hitaalle valssille, kysyi "englantilaista vai amerikkalaista?", kun sitten kysyin niiden eroja, alkoikin oppitunti ja parit peruskuviot tuli opeteltua amerikkalaisesta versiosta, toinen sitten mentiin tutusti englantilaisittain.

Ihan mukava ilta ilta kaikenkaikkiaan, istuskeltuakin tosin tuli, välillä mukavasti jutellen, toisinaan yksikseen mietiskellen, katsellen toisia nautiskelijoita. Naistenhaulla taisin tehdä ennätykseni, vain yksi haku... johtui toisaalta alkavasta lentsusta, toisaalta siitä, että naiset olivat kasautuneet jotenkin hassusti niin, ettei kauempaa miehiä edes nähnyt ja sen kasan läpi ei riittänyt energiaa rynniä... seli,seli ;)

Lauantaina jouduin jotenkin kuskiksi juhlaseurueelle... Tuli tanssittua discotansseja! Loppuillasta päätettiin kuitenkin piipahtaa ravintolatanssejen puolelle ja sen seurauksena päätin, ettei, kiitos enää koskaan! Olin paikassa vain noin puoli tuntia ja siitä hyvästä yskin koko sunnuntain savuja sairaista keuhkoistani ja päädyin aloittamaan kortisoni-kuurin!(astma, lentsu ja savut...ei oikeen toimi!)

Tuosta tulikin mieleeni... jos nyt joku jaksoi loppuun asti lukea...

Onko palstalla puhuttu joskus astmasta ja siitä onko täällä tanssijoiden joukossa paljonkin sellaisia joita kyseinen vitsaus vaivaa? Itse olen jo törmännyt aika moneen kohtalotoveriin tanssin merkeissä...

Ihana jos jaksoit lukea, kiitos! Toipilasterveisin, Rinsessa :)

Kirjoittajan avainsanat: Tulenliekki, astma

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu