TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Mäntsälä - ihmeiden aika ei olekaan ohi (Aito 2006-09-10 10:05)

Mäntsälä - ihmeiden aika ei olekaan ohi

Hulina
2006-09-11 0:06

Ei ole ei: Mäntsälässä voi sittenkin päästä tanssimaan, Mäntsälän naistenrivissä ei aina olekaan inhottavaa seistä eikä naistenhaulla kuitenkaan ole ihan mahdotonta saada juuri niitä tiettyjä kiinni. Mm. nämä päähäni pinttyneet väittämät romuttuivat lauantaina kivan tanssi-illan myötä.

Naisia ei mielestäni ollut niin paljon, kuin tuolla olen ennen tottunut näkemään. Olin laskevinani keksimäärin neljä rivillistä, ruuhka-aikana tietysti hieman enemmän. Myöskään aivan samanlainen kyynärpäätaktiikka ja syöjätärmeininki ei ollut pinnassa kuin kokemuksen pohjalta odotin. Tai oliko oma mielentilani vain niin seesteinen etten huomannut. :D Tosin en vieläkään ymmärrä, miksi herroja pitää vartavasten mennä vastaan keskelle lattiaa. Itse kun luulen heidän jaksavan sieltä omasta rivistään ne muutamat askeleet kävellä naista hakiessaan. Tuo tapa tosin on valitettavasti näkyvillä jo jossain määrin lähes kaikilla lavoilla - en kuitenkaan ole vielä löytänyt Mäntsälän voittanutta.

Kivaa oli, ei nousua tanssitaivaaseen mutten tohdi valittaakaan. Erityisen riemukkaat fuskujivehärdellit sain palkinnokseni täsmähausta naistentunnilla. Joku viaton sivullinen taisi kylläkin silloin saada naamaansa letistäni, sorih. Mäntsälä jääköön minun osaltani tältä kesältä, kiitän.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu