TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Tanssirakastelu käsite (Vinkelis 2006-09-06 16:14)

Tanssirakastelu käsite

Tapani
2006-09-06 17:08

Eli jos tämä on pervoa, niin on sitten ?

Kuvaamassasi asiassa ei ole sinänsä mitään pervoa. Se ei vain sovi yhteen sille keksimäsi termin kanssa. Lopputuloksena on herkästi väärinymmärryksiä - käytännössä sinun pitäisi joka kerta termiä käyttäessäsi määritellä se uudestaan koska monet lukijat eivät todennäköisesti olisi lukeneet määritelmääsi eikä heillä muuten olisi mitään mahdollisuutta ymmärtää oikein mitä tarkoitat.

Voisinhan minäkin keksiä vaikkapa termin "pakkiraiskaus" ja määritellä sen siten että joku nainen vältteli tai sanoi kiitos ei. Minä itse saattaisin kokea pakit vahvasti ja ajatella siksi että sen vuoksi "pakkiraiskaus" olisi sopivan vahvoja tunteita herättävä termi kuvaamaan kokemuksiani. Nyt jos sitten tulisin tänne tanssinettiin kirjoittamaan illastani ja sanoisin että taaskin minut pakkiraiskattiin monen naisen toimesta niin se antaisi jokseenkin väärän kuvan siitä mitä tapahtui. Ihmiset eivät ymmärtäisi pitää termiä vain minun korvieni välissä tapahtuvan toiminnan kuvaajana vaan ymmärtäisivät sen tarkoittavan sitä, että tanssipaikalla todellakin minulle tehtiin jotain todella hirveää. Ihmiset saattaisivat alkaa spekuloida kenestä on kyse ja muodostaa kyseisistä henkilöistä negatiivisia käsityksiä.

Miten olisi vaikka tanssihurmio?

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu