TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Letkeästi Levillä (Avanaq 2006-08-28 13:16)

Tanssia Enkeleiden kanssa

Isäntä
2006-08-28 21:49

Letkeästi Levillä oli paras tanssileiri missä olen ollut. Linda kertoikin hyvin tapahtumasta. Ihmettelen järjestäjien Nastojen ja Levi hotellin hyvää yhteistyötä, joka koitui tanssijoiden eduksi. Suuri kiitos!

Tanssivia Enkeleitä oli päivällä ja illalla uskomaton määrä. Perjantai - illan parasta oli kun Aaltosen Sari haki hitaalle valssille. Itse en olisi rohjennut. Fiilis nousi kattoon ja kun Enkelitkin käyttivät sekahakua hyväkseen , lensivät nopesti hakemmaan niin parempaa ei voi mies toivoa.

Lauantai - iltana Kati Koivisto haki humpalle. Menimme lievässä ruuhkassa kuviohumppaa. Olipa sellainen vietävä kuin Ferraria ajaisi. Parasta tanssinautintoa. Ps. olen kuullut että Ferrari on ihana ja sähäkkä. Siksi vertasin Katiin.

Ensivuonna uudestaan. Silloin on soittamassa minulle tuttu orkesteri. Tietää ennakkoon mitä soittavat. Kaikki halukkaat eivät ehkä sovi leirille. Niin kävi nytkin, vaikka 500 otettiin. En nyt enää ihmettele että tulijoita riittää. Aionkin ilmoittautua heti kun se on mahdollista.

Kirjoittajan avainsanat: Tanssi leirit

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu