TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Kotikylän lammella (-Marian- 2006-08-28 0:29)

Hyvät tanssit Kolmilammilla

Aito
2006-08-28 0:45

Jalka antoi jo aika hyvin periksi ja päätin antaa ainakin Savonpoejalle mahdollisuuden tanssimiseen vaikken itse voisikaan täysipainoisesti tanssia tämän aina jatkuvan taudin takia, joten matka suuntautui Kolmikselle.

Tein oman sairastupanurkkauksen kahvioon enkä mennyt hakuriviin lainkaan. Sieltä oli SP:n hyvä suikata hakemaan iloisia naisia aina sillon kun musiikki meni minulle liian nopeaksi. Yksi muukin mies uskaltautui hakemaan minua kahviosta.

Naistentunnilla sitten ryhdistäydyin ja hain melkein koko tunnin. Voi mikä fiilis :) kerrassaan ihania fiilistelybiisejä (kiitos H siitä rumbasta, wau) toinen toisensa perään. Kaikille iso kiitos! Yksi palstalainen oli pirun kiukkuisella tuulella ja purki sitä minuun, mutta minä tyttö se en suostunut pahoittamaan enää tänään mieltäni tansseissa joten päästin ne kiukut samantien itsestäni ulos. Ja jos olisin tiennyt miten ihanat sovinnoneleet tuo herra keksii, olisin vaikkapa näytellyt vähän suuttunutta ja loukattua ;DDDD Olet ihana, kiukkuisenakin :) SP:ltä sinulle myös terkut!

Vaikkei kappalemäärä kohdallani hirmu suureksi illan aikana noussutkaan, oli tanssit aivan huippulaatua, ainakin minulle!

Suurin ja sydämenmuotoinen kiitos tietysti SP:lle, niin tansseista, nupustelusta kuin tietty seurasta!

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu