TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Kisaranta ja Finkut (Tuisku 2006-08-24 8:38)

Kisaranta ja Finkut

Tiltti
2006-08-25 18:10

Kisiksessähän sitä tuli oltua itsekkin ihan ensmäistä kertaa. Pienen Tansseista maininnan jälkeen minut olikin saatu taas vaihteeksi mukaan täyttämään vapaana ollut paikka autossa. Minua ei taida olla vaikeeta suostutella, kun matkaseura on mukavaa ja kohdekkin vielä sellainen ettei paremmasta väliä. Hiukan myöhään paikalle saapuneena (n. 9.40) ei siinä auttanut muuta kun evään kanssa lattialle vaan tutkailemaan tilannetta ja hakurivistön paikkaa sekä haistelemaan paikan ilmapiiriä. Finkkutanssien tapaan tuollakin oli sen verran aiemmin tanssitettuja paikalla, ettei uusia tullut haettua kuin 5 tai 6 kipaletta. Tarkkaa lukua en nyt enään muista kun joittenkin kanssa tuli fiilisteltyä sen verran mukavasti, ettei lukumäärässä enää pysynyt perässä.

On tuo Finkkujen kokoonpanon muutos tuonut kyllä uutta meininkiä äijien soitantaan. Minä olen ainakin nauttinut menosta ihan uudella tavalla, välillä jopa itsekkin ilman näköä. Tosin silloin on kapaleet ja tanssitettavat osuneet tosi hyvin kohdalleen, antaen näin tanssinautinnon joita aina silloin tällöin ilmaantuu nautittavaksi. Oikein mukavat tanssit tosiaankin, vaikka koko iltaa ei paikalla onnistunut olemaan. Kisiksessä varmaan tulee käytyä toistekkin paremmalla ajalla, jotta tansseista kerkiää nauttimaan koko illasta.

Kirjoittajan avainsanat: Kisaranta

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu