TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Unta Kisarannassa (Delight 2006-08-20 11:56)

Unta Kisarannassa

Delight
2006-08-20 11:56

Heräsin tänään sunnuntaiaamuna jo yhdeksän maissa hirvittävään päänsärkyyn ja alkavaan nuhaan. Vaikka kuinka yritin kääntää kylkeä, niin en saanut enää unenpäästä kiinni. Silti heräsin ikionnellisena ja suorastaan leijailin huoneesta toiseen, kiitos aivan ihanan tanssi-illan joka tuntui aivan unelta :)

Lauantaipäivä meni maatessa välillä sohvalla, välillä sängyllä ja välillä lattialla. Kyllä se vaan on ihanaa viettää päivä tekemättä mitään, kun arkikin on jo alkanut ja lukio imee kaikki voimat! Noin kello neljän aikaan aloin vasta tekemään jotakin merkittävää, kokkasin itselleni (huonoin tuloksin, erittäin huonoin tuloksin), kävin suihkussa ja yritin saada itseni näyttämään edes hiukan inhimilliseltä. Puoli kuuden aikaan EnvyMe saapui meille (kadehdin häntä kun hän näyttää aina hyvältä, toisin kuin eräät), ja puoli tuntia ehdimme nauraa hörsköttämään ja suunnittelemaan tulevaa tanssi-iltaa kunnes herra Vinkelis saapui. Olimme varoitelleet häntä etukäteen Envyn kanssa siitä kuinka saatamme joskus heittäytyä hieman rasavilleiksi, mutta eipä hän siitä ollut moksiskaan. Itseasiassa koko menomatka oli hyvinkin rauhallinen, koska emme olleet päässeet vielä Envyn kanssa "käyntiin" :).

Saavuttuamme reilusti ennen kahdeksaa Kisarannan parkkipaikoille, koko alue oli typötyhjä muutamaa autoa lukuunottamatta. Vinkeliksen noustua autosta tarkastamaan takakontin kylmälaukkua (hän oli raahannut mukaansa niin paljon evästä, että sillä olisi ruokkinut armeijan...tosin minä ja Envy syömme saman verran kuin armeija), minä ja Envy jäätiin vielä autoon. Tiesimme että Suke, Kurppi ja Isäntä saapuisivat myös Kisarantaan, joten vahdimme silmä tarkkana ohitse ajelevia autoja. Pian editsemme ajoikin ihan mieletön auto, ja epäilyksemme heräsivät heti. Minua naurattaa vieläkin ajatella miltä me oikein näytimme EnvyMen kanssa, kun Envy istui etupenkillä ja tuijotti sinne toiseen autoon ja minä piileskelin takapenkillä huutaen että "onko ne ne, onko ne ne!?!" :D.

Auton hävittyä jonnekin kampesimme itsemme pihalle autosta ja liityimme Vinkeliksen seuraan kylmälaukulle. Minun täytyi ottaa huikat Jaffa-pullosta ja Mars Delight-patukasta, ja silloin koko konkkaronkka ilmestyi näköpiiriimme! Suke, Isäntä, Kurppi sekä eräs uusi palstalainen, Pajuko hänen tuleva nikkinsä oli vai olenko taas kuullut ihan väärin? Halasimme tietysti (Kurpin nallekarhuhali nosti minut irti maasta, kirjaimellisesti :P), ja minä ainakin olin aivan innoissani ;D. Tietysti minä menin nolaamaan itseni heti aluksi, kun Isäntä kysyi minulta että tiedänkö minä kuka Isäntä on. No minähän en ole häntä koskaan nähnyt (enkä tajunnut että hän itse sitä juuri kysyi), joten vastasin että 'en ole!'. Ihmettelinkin miksi hän katsoi minua hieman huvittuneena, ja kun vastaus selvisi minulle olin valmis taas kerran vajoamaan jonnekin kauas :).

Tanssi-illan alkaessa väkeä olikin kerääntynyt jo hurjasti, mutta onneksi Kisaranta on niin iso paikka että kyllä sinne mahtuu! :) Eija Kantolasta olen kuullut paljon positiivista palautetta, ja nyt minäkin yhdyn tähän mielipiteeseen! Todella nautittavaa musiikkia Omegalta, tämmöistä lisää *nams*.

Minähän en suostunut riviin menemään sitten millään ilveellä (huonoja kokemuksia), mutta eipäs minun tarvinnutkaan! :D Minulla olikin omat private-tanssittajat Suke ja Vinkelis, joten voin sanoa että olin varmasti koko Kisiksen onnellisin daami koko illan :). Minusta aivan tuntui että kaikki muut naiset mulkkasivat minua koska olin varastanut nämä herrat täysin omaan käyttööni. Tosin en minä muihin naisiin paljon keskittynyt, sillä minun täytyi ottaa kaikki irti niin ihanasta viennistä että hohhoijjakkaa :). Minun jalkani olivat tietysti ristissä ja solmussa tanssiessani Suken kanssa, mutta herrasmiehenä hän ei välittänyt vaan ihmetteli kuinka lattiassa on niin paljon oksia :D. Ihmettelen vain miten Suke jaksoi tanssittaa minua koko illan, sillä paikalla oli ainakin miljoona parempaa tanssijatarta kuin minä :).

Juomassa ja syömässäkin piti käydä vähän väliä, sillä kuumuus oli niin suunnaton että tunsin kuivuvani. Suken kanssa me sitten jossain vaiheessa iltaa suunnistimme kahvioon syömään ja kuuntelemaan erään miehen valitusta siitä kuinka hyvät tanssijat valloittavat lavat pikkuhiljaa... voi voi, kyllä meitä on niin moneen junaan :)

Envyä näin tuskin ollenkaan koko illan aikana, paitsi sitten loppuillasta kun väki oli vähentynyt ja he tanssivat Vinkeliksen kanssa loppuillan. No mikäs siinä, minullahan oli Suke! ;D Tanssin minä myös Isännän kanssa sambat ja jotain muutakin (en vain muista mitä), ja Kurpin kanssa viimeiset valssit :). Ihanaa oli, kiitoksia teille kaikille (neljälle) miehelle joiden kanssa tanssin illan aikana! Laatu korvasi määrän satakymmenprosenttisesti, ja tuo Kisarannan ilta lukeutuu nyt parhaimpiin ikinä :).

Bongejakin tuli öö... kuinkahan monta? Ainakin 4711, oli mieletöntä tavata! :D Ja samoin Henkäys, Linda, Tiuku ja Kirsikka :) Aivan ihanaa tavata palstalaisia!

Valitettavasti kaikki hyvä loppuu aikanaan, ja niin eilinenkin ilta loppui. Hyvästeltyämme Pohjoisen matkailijat (Isäntää en ehtinyt halimaan sillä hän nukkua tohotti jo autossa :P) hyökkäsin Vinkeliksen kylmälaukulle ja pöllin sieltä leivän, limsaa ja suklaata. Niitä mutustellessa kotimatka taittuikin sitten nopeasti, ja Vinkeliskin sai maistiaisia Envyn ja minun rasavilleydestä :D. En muista mistä puhuttiin mutta hauskaa oli, sen muistan :). Taisin nukahtaakin loppumetreillä, mutta heräsin automaattisesti siihen kun Vinkelis meinasi kääntyä väärästä tienhaarasta, ja onneksi ehdin huutaa että 'ei vielä!!!' :D

Mutta oli niin ihana ilta etten voi sitä sanoiksi pukea :D. Tuhannet kiitokset Vinkelikselle että veit meidän Kiskikseen, ja oli oikeassa että siitä illasta tulisi mahtava :). Ja tietysti kiitos myös Isännälle ja Kurpille! Sekä erityiskiitos Sukelle ;).

Nyt on hyvä fiilis.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu