TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Charlies Merisärkillä (H50 2006-07-31 14:48)

Merisärkillä

Elisa
2006-07-31 20:52

Ai Charliesko siellä oli? Minä tunnetusti taputan väliaikalevyille enkä huomaa orkesterin saapumista enkä vaihtumista... Joten jäi ne kitaratkin havainnoimatta. Pääasia, että musiikki soi ja rytmi on tiedossa.

Muuten olin kyllä tarkkana, ja havaitsin H50:n pinssinkin! (Nyt hän tietysti paljastaa, että hänen täytyi sitä minulle sormella osoittaa: tuossa se on, rintapielessä.)

Ihan oli mukavat tanssit. Tosin eräälle nuorellemiehelle luonnehdin iltaa "kohtalaiseksi". Häntä hymyilytti koko tanssimme ajan niin kovasti, että epäilen hänenkin lukevan tanssi.nettiä :)

Olen tänä kesänä törmännyt outoon ilmiöön: miehet eivät osaa jenkkaa. Naistentunnilla syntyi jo toisen kerran hämminkiä, kun jenkalle hain. Tällä kertaa uhri kuitenkin uskaltautui lattialle, ja minä ryhdyin opettajan rooliin. Toisen kappaleen puolivälissä alkoi askel sujua; pyörimistä en kuitenkaan tohtinut ehdottaa.

Ja minä kun olen aina pitänyt jenkkaa sellaisen "varmana" tutustumistanssina. Siinä ei voi kovin paljon mennä pieleen, ja sitä voi tanssia eri-ikäisten kanssa - ei tule sellaista hämmennystä kuin saattaisi tulla esimerkiksi jostain lähifiilistelykappaleesta. Katoavaa kansanperinnettäkö jenkka onkin?

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu