TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Ravintola Rönni (Humppis 2006-07-27 9:19)

Rönillä Rosso ja MMo

"Charterdriver"
2006-07-27 10:37

Kaikkeen vanhaan ei kannata luottaa, tosin ei kyllä uuteenkaan. Reittikarttakin opastaa ainakin minun suunnaltani tultaessa ihan "laittomille poluille". Ajoneuvolla-ajokielletty merkki tuli vastaan ja piti harkita takaisin kääntymistä, mutta pitihän sitä lakia rikkoa ja oikaista kuivureiden ja traktoreiden välistä kumminkin. Tosin en ollut ainoa joka näin oli tehnyt.

Kovastihan tuota väkeä oli siunaantunut. Minä kun parkkeerasin "rapean ranskalaiseni" klo 19:30, niin lähiparkissa oli jo autoja pilvin pimein ja "matkailijat" tankkailivat itseään paikallisessa ravintolatilassa.

Metsäketo-group veteli sitä taattua, heille ominaista soitantaa ja mukavahan niitä oli tanssahdella. Trumpetisti jopa äityi lavalta naisten joukkoon soittelemaan heille oivia sulosäveleitä. Kaiken kaikkiaan "group" ansaitsee kyllä arvonsa.

Rosso ja Tarja Lunnashan on muuttanut "perusohjelmistonsa" jo aikoja sitten beatimpaan suuntaan. Onko se sitten hyvä vai paha? On jokaisen tanssijan mieltymyksestä kiinni. Minä "fiilaristina" pidän enemmänkin tunnelmamusiikista, mutta mukava noita letkeitä iskelmiäkin on tanssia.

Pinssiläisiäkin oli sankoin joukoin saapunut lähempää, mutta myöskin kauempaa.

Kiitos kaikille "tanssineitosille" nautinnollisista hetkistä (ne polkatkin!! vallan nam..nam), vaikka ruuhka olikin joskus melkoinen. Osittain syynä oli nuo Kaminiiton mainitsemat "palvelut".

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu