TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Enpä olisi uskonut.. (Typyli 2006-07-23 9:21)

Jenkan lauantai 22.7. - Markus Törmälä & FBI-beat ja Kati Tuulia & Kismet

Tanssijtn
2006-07-24 16:28

Olin ensi kertaa Jenkkapirtillä viime lauantaina. Ihan kiva paikkana: vettä tarjolla mukihintaan 0,50e, ok lattia, tilaa on jne. Tuli vanha kunnon Joensuun Huvitörmä mieleen.

Orkestereissa ei ole moitteen varaa, tosin vähän ihmetytti miksei tanssikansan huippuorkesteri FBI-beat vedä salia täyteen. Johtuikohan sitten paikasta...? Kati Tuulia & Kismet oli positiivinen uusi tuttavuus, ainoa miinus hieman turhan koville volyymeille Kati Tuulian esiintyessä. Monipuolinen ohjelmisto, kiva lavaesiintyminen, asiansa osaava bändi takana.

Hakujen määrä... No, olihan siellä muutama rohkea jotka tulivat hakemaan, olisi varmaan hakuja tullut enemmänkin jos olisin aina malttanut pysyä tyrkyllä. Niin, ja sitten sitä oma-aloitteisuutta peliin... minun tapauksessa välillä vähän liikaakin... mutta kun tanssimaan pitää päästä :) Sinulta Typyli haluaisin kysyä, pysyttelitkö pimennossa vai olitko rohkeasti eturivissä ja muistitko nollasta hausta huolimatta pitää hymynkaretta huulilla? Väitänpä vain, että varsinkin uusia kasvoja eivät nimittäin pojat tule takarivistä hakemaan, ainakaan kovin helpolla.

Minäkään en kuulu tanssiseuraan, enkä ole lavan vakikävijä, no tosin olen vakituisesti evästetty aina tarpeen tullen, ja kyllähän se hakemattomuus minuakin välillä vähän harmittaa, mutta en osaa muuta ohjetta sanoa kuin hymyä naamaan ja sen verran tyrkylle että huomataan, kyllä sitten pääsee tanssimaan. Eri asia on jos tavoittelee vain tiettyjen seuraa, se on kyllä sitten huomattavasti hankalampaa. Mutta jos on tullut illoista nauttimaan, kuten esim. minä olen (eli ei se suoritus vaan se hauskanpito), on hauskuutta luvassa, kunhan vähän yrittää... ;) Eiköhän se näin mene :)

Kirjoittajan avainsanat: Jenkkapirtti, hakeminen

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu