TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Hikipetoilua Hämeessä (4711 2006-07-09 13:08)

Hikipetoilua Hämeessä

Breikki
2006-07-11 23:44

Tosi upean tanssiviikon jälkeen ja myös suoraan tangomarkkinoilta ajelimme kohti Tamperetta Käenkosken ohi koska ajattelimme poiketa meille tuntemattomaan paikkaan ja päädymme Kisarantaan. Noin kl. 20.00 leirintäalueen portista sisään ja paikkaa varaamaan. Rouva vastaanotossa sanoi että "leirintämaksu on x markkaa ja tanssiliput puoleen hintaan". "Selvä "sanoin minä ja annoin hänelle pankkikortin koska ei ollut käteistä. Rouva siihen että " Voi meillä on ainoastaan yksi korttihöylä ja se on lippuluukulla tällä hetkellä " . No kyllä me sisälle sitten päästiin en viitsi edes kertoa kaikkia kommelluksia kun minua niin naurattaa näin jälkeenpäin etten kirjoitettua saa. Sitten eiku tanssikamppeet päälle ja tanssimaan. Hiukan epäilytti lähteä kun tanssipaikan ja leirintäalueen yleiskuva oli no jaa - ..... Mutta tanssilattialle päästiin ja tanssiessa katsoin ympärilleni kyllä porukkaa oli mutta missä hauskuus ja iloiset ilmeet. Ajattelin että kyllä täällä joku iloinen ihminen on paikalla tai joku joka edes puhuisi jotain mutta ei edes puheen sorinaa kuulunut kappaleiden välissä. Yritin siinä välissä tanssittaakin muutamaa ja kysellä vähän paikasta ym. mutta vaikealta tuntui kun kaikilla on perusilme naamalla ja suojakaari edessä etteivät edes tainneet kuunnella. Sitten alkoi naistenhaku ajattelin että nyt rävähtää kun naisia oli aika paljon paikalla. Ja mitä vielä yksi ainoa kiitoshaku positiivista siinä oli se että hän hymyili ujosti minulle siitä ainoa plussa koko illalle. Tai oikeastaan toinen plussa tutulle kasvolle joka oli myös eksynyt paikalle ja hän tunnetusti osaa sekä fiilistellä ja hymyillä :) Mitään ilmastointia paikassa ei varmasti ollut ja sitäpaitsi kaikki ikkunat olivat kiinni joten pullossa tanssittiin . Hieno kokemus sinäänsä. Suomessa on paljon mukavia kesäpaikkoja mutta minun mielestä tämä ei kuulu joukkoon. Musiikista ja kappalevalinnoista sen verran että olivat minulle täysi pettymys eivät auttaneet yhtään parantamaan iltaa tai illan fiilistä. Loppukommenttina "meillä jopa hautajaisissa on iloisempaa ja hauskempaa"

Kirjoittajan avainsanat: Kisaranta

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu