TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Kalliojärvellä keskiviikko/naistentanssit (Leila Mäenpää 2006-06-29 11:05)

Kalliojärvellä keskiviikko/naistentanssit

Leila Mäenpää
2006-06-29 11:05

Kyllä täytyy sanoa, että vanhaksi sitä on tullut, kun ei meinaa millään keretä enää naistentansseissa asialle. Harjottelemassa kuitenkin olen käynyt Härmän kuntokeskuksessa toisinaan maanantaisin (jossa siis ihan susi-meininki mummojen kesken). No, joitakin siinä kolmannella aallolla aina jäi käteen ja kiitos teille tanssitettavat, teitte illasta ihan mukavan lopuksi. Naisia oli heti kaksi kertaa enemmän kuin miehiä, joten tämä samalla tiedoksi vähän kauempaakin suunnitteleville tanssimatkalaisille, että miesten paratiisi on kyseessä keskiviikkoisin. Hyviä ja siis suorastaan loistavia tanssijanaisia silmät kiiluen odottaa teitä haettavaksi. Markku Aro orkestereineen oli todella positiivinen yllätys. On aikaa, kun olen viimeksi keikalla häntä ollut kuulemassa ja hämmästyin settien perinteisyydestä. Tarkoitan, että tuli joka lajia tanssittavaksi ja temmot oli ihan mukavat. Polkkaa ei illan aikana tullut kummaltakaan minun paikallaollessa (toisena orkkana Charlies), mutta jopa hidas valssi kahteen otteeseen illan aikana. Toistekin siis tekee mieli, mutta jossain pitää kyllä käydä vielä harjottelemassa tuota haku -hommaa....

Kirjoittajan avainsanat: Kalliojärvi, Markku Aro

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu