TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Valasrannan juhannusviikonloppu. (Tiltti 2006-06-25 13:19)

Valasrannan juhannus :)

Tane_
2006-06-27 20:02

Katsastettuamme Finkut jo torstaina Riutanharjulla, totesi retkueemme pääkaupunkiseudulta, että on syytä matkata hyvän bändin perässä Valasrannalle. Hieman tuli tanssimatkaa viikonlopulle, mutta oli sen arvoista. Aivan loistavat kesämaisemat mennen tullen Helsingistä Pyhäjärvelle ja samoin myös Valasrannassa. Aamuyön/auringon valo välillä Aura-Helsinki valloitti ainakin minun mieleni. Tanssipaikan koin itse ensimmäistä kertaa, varmasti tulee jatkoa siellä käymiselle, kaunis paikka, mukavia ihmisiä ja hauskat tanssit.

Olipa mukava sattuma, kun voi toista auttaa tutuissa vaivoissa. Itsellä oli samaa vaivaa vielä edellisenä iltana. Omat jalat tervehtyivät, mutta sattuipa hyvin, että teipille tuli käyttöä :).

Tansseista Pirtsakalle kiitokset, ei siinä helpolla hymy hyydy, kun on mukava nainen ja hyvä tanssija seurana. Itsekin olen tuon boogien aloittanut vasta tänä keväänä, kiva kun sitä pääsi kokeilemaan :) (kun en vielä todellakaan ole konkari viemään tuota... ). Hauskaa oli, kiitos. Harmittavaa vain, kun oli niin paljon porukkaa, että ei saanut tanssitettua Pirtsakkaa uudestaan juhannusiltana, toivottavasti seuraavalla kerralla :).

Tätäkään reissua ei olisi tullut ilman hyviä ystäviä, valtavat kiitokset reissun retkueelle (ja kaikille muille jotka tunnistavat) hauskasta seurasta, tansseista ja erityisesti turvallisesta kyydistä. Olipa kiva tanssia ja istuskella piknikillä maaseudun keskellä aamuauringon hiljalleen noustessa, kaunis hetki, kiitos. Hymyilyttää kovin ilta vieläkin.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu