TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Lista: Kirjoittamisen hankaluus..viiveen vuoksi>>mielipiteitä!! (21 vastausta) (Marlen 2006-06-16 13:17)

Hikeä kuivaa viuhkat Hiirimäen yössä

Tiltti
2006-06-23 14:13

Olipa tosiaan tanssit. Ei voi kun lievästi pöllähtäneenä ihmetellä.

Ensimmäistä kertaa paikan päällä ja täytyy sanoa, ettei olisi voinut parempaa paikkaa eiliseksi valita. Toki uutena paikkana minulla kesti hieman päästä sisälle talon tavoille, ja muutaman kappaleparin aikana sain hahmotettua talon ulottuvuudet riittävällä tarkkuudella loppuillan tarpeisiin. Eikä tullut tolppiakan pahemmin tönittyä illan aikana.

Tanssittua tuli niin runsaasti uusienkin kanssa, että piti oikein ottaa "pappilan hätävaratkin" moneen kertaan käyttöön muiden tuttujen lisäksi, jotta tanssillinen tasapaino fiilistelyn ja rivakamman menon kanssa saatiin pidetyä kohdallaan. Kiitos siitä kaikille.

Tanssiväkeä oli kuulemma normaalia Finkkuiltaa vähemmän paikalla. Omasta mielestä ainakin hakutilnteessa tuntui olevan valinnan vaikeutta. Se väkimäärä joka paikalle oli saapunut tuntui varsin runsaalta minun mittakaavalla. Mutta minua se ei haitannut yhtään, sillä talossa oli tilaa tanssia ja välillä jopa fiilistelläkkin.

Illan onnistumisesta voisi varmaan jotain päätellä tämän aamuisen olotilan mukaan. Pää on tyhjä ja paikat väsyneet mutta olotila kuitenkin myhäilevän tyytyväinen.

Jätän kyllä tänään puntit rannalle jos Säkylän Pyhäjärvessä asti tanssimassa käydään. Siinä vaiheessa kun veteen asti joutuu niin ei sillä varmaan ole enään mitään väliä, että kastuuko paikat vai ei. Taitaa olla porukka hiestä märkä joka tapaiksessa. Varavaatteet mukaan niin ei haittaa, vaikka olisikin paikat märkinä.

Kirjoittajan avainsanat: Riutanharju

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu