TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Unelmavävyt Pavilla - pettymys (Aito 2006-06-15 8:41)

Unelmavävyt Pavilla - pettymys

Aito
2006-06-15 8:41

Taas lähdettiin kimpalla kohti Pavia. Yksi mies ja kolme kovaäänistä naista piti huolen sekä mennessä että tullessa (paluumatkalla mieskin oli kyllä paljon äänessä yrittäen välillä tukehduttaa kuskin nauruun kertoessa meheviä juttujaan) että väsyttänyt ei kumpaankaan suuntaan.

Oltin paikalla jo ennen cha-cha kurssin alkua ja kurssillakin mukana oltiin. Nyt on sitten kesälomalla jotain mitä kesämökin pihalla ja kuistilla harjoitella :) Kivaa se on, kun sen vaan oppis.

Ihmisiä oli tullut tanssiin odotettua enemmän. Ainakin minun odotusten. Vaan kuitenkin kävi taas niin niinkuin monesti ryysiksessä että tanssiinpääsy muiden kuin Savonpoejan toimesta oli vähän heikonlaista, naisia kun oli rivissä niin pilvin pimein. Ja kun niitä tuttuja ei ollut kuin muutama, naistentunnilla hain sitten ahkerasti heitäkin jotka eivät minua olleet hakeneet, hyvä minä ! No muutama muukin kuin Savonpoeka haki, joten istumaan ei montaa kertaa tarvinnut!

Mutta pettymys oli kyllä se Unelmavävyjen musiikki. Voi jestas sentään, olen kerran aiemmin pojat nähnyt ja kyllä täytyy sanoa että minusta ainakin oli poikien soitto mennyt alaspäin kuin lehmän häntä! Hirveästi nopeaa rytkettä, monet kappaleet putkeen nopeaa tai buggaa, ei hyvä ollenkaan!!!! Täysin fiasko juttu oli kun alkuillasta ensimmäisessä setissä soittivat jenkat ja polkat peräkkäin ja sitten yhden kappaleen jälkeen tuli väliaikamusiikkina masurkat!!!! Eikö niitä masurkkoja olisi voinut siirtää sinne myöhemmäksi, siinähän meinas ihan tuupertua :) Tai mitä minulla on valittamista kun tanssiparina oli tällä kertaa sekä polkilla että masurkoilla yksi TODELLA hyvä tanssija, joten mielellänihän minä tanssin ne. Mutta mietin vain heitä jotka eivät kyseisiä kappaleita tanssi, niin siinä meni yksi puolituntinen ettei päässyt lattialle ollenkaan :(

Ihanaa illassa oli se että tapasin vihdoin Lindan. Kiitos vaan sinulle erittäin paljon! Oli ilo tavata! Toivon ettei se jäänyt viimeiseksi. Myös toinen uusi bong tuli eli Puna-ailakki :)

Illassa ei montaa hidasta kappaletta tullut, mutta onneksi sain ne tanssia oman kullan syleilyssä! Kyllä sitä varten kannatti mennäkin tanssimaan! Nam :)

Kiitos vaan kaikille tanssittajille sekä naisille joiden kanssa oli ilo jutustella edes hetki! Kuskille kiitos kyydistä ja matkaseurueelle iso kiitos, kyllä sillä nauramisella taas muutama vuosi tuli lisää ikää!

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu