TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Ikaalisten Iskelmäparaati (Daami 2006-06-13 19:54)

Ikaalisten Iskelmäparaati

Annukka81
2006-06-14 23:06

Iskelmäparaati järjestetään 16-17.6.06 eli nyt perjantaina ja lauantaina. Iskelmäparaatissa oli viime vuonna ollut vähän yli 4000 henkeä ja voitte kuvitella, että humalaisia mahtuu ja tanssimaan on turha edes haikailla.

Liput paikalle on 35e molemmista illoista tai yhteislippu 60e. Ikaalisten kylpylässä on parkkipaikka ongelma, joten kannattaa varautua kävelemään jonkin matkaa autolta. Narikka on toimminnassa koko festari ajan kylpylässä pubin vieressä sisällä yläkerrassa. Alhaalla Violetta ravintolassa on luultavammin kaikki pöydät varattu ja lavalle nousee artisteja illan aikana sieltä sun täältä. Tanssilattia on pieni ja ei kauhean ihanassa kunnossa, johtuen ruokakärryistä, jota siellä vedetään aamuin illoin. En suosittele parhaimpia tanssikenkiä jalkaan. Ulkona on teltta, jossa on grilliruokaa, siideri/olut tarjoilua, yms. (mistä en itse tiedä). Sisällä on pizzeria, jossa varmaan jonoa riittämiin. Ulkoalueen tapahtumia en muista.

Itse en menisi paikanpäälle, jos haluaisin tanssia. Mutta kyllähän tuo varmaan kokemisen arvoinen tapahtuma on, jos haluaa vähän nauttia alkoholia ja liittyä hyvään seuraan (siis omassa seurassa). Korkeintaan itse olisi ollut töissä ko. päivinä, mutta nekin peruin toisten menojeni vuoksi.

Kokeilemisen arvoinen tapahtuma tai sitten ei..

Kirjoittajan avainsanat: Ikaalisten kylpylä

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu