TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Unelmavävyjä Ristiinassa (Linda 2006-06-05 11:23)

Unelmavävyjä Ristiinassa

Linda
2006-06-05 11:23

Toivottavasti suonissani virtaa muutakin kuin 95-oktaanista viikonlopun tanssireissun jälkeen. Jo toinen viikonloppu peräkkäin etelän mailla, kotiin yhdeltä yöllä ja tällä kertaa mittarissa 900 km.Onkohan mulla troijalainen läppärissä, kun reittipalvelu antaa mitä ihmeellisimpiä reittejä periaatteessa niin ilmiselville matkoille. Tiesittekö, että Savosta voi singahtaa Itä-Hämeeseen vaikka Iitiän VPK:n kautta tai että suorin reitti Lahdesta Kuopioon koukkaakin Ristiinan Metsälinnan kautta? Näin se menee, olisikohan aika hankkia kunnon navigaattori, niin säästäisi bensakuluissa..

Mutta - silloin olisi jäänyt paljon kokematta niin kuin Metsälinnan sunnuntaitanssit. Kun ennakko-odotukset ovat nollilla ja kuvittelee vain piipahtavansa paikalla, ei sitten pois malttaisi lähteäkään. Tanssin ilo näkyi myös kosteusprosentissa. Ei auttaneet väliföönaukset ja muut kikkakuutoset. Paita oli ja pysyi märkänä. Osasyy siihen oli myös huomattava (yli)nopeiden biisien määrä, jotka vain piti tanssia, vaikka henki ei olisi enää kulkenutkaan.

Musiikillisesti minua ei Unelmavävyt vakuuttaneet. Pitääkö kaikki biisit soittaa niin h-moiseen tempoon??? Kuulin kyllä mainittavan, että meno olisi jo hiukan viimekesäisestä rauhoittunut, mutta siitä huolimatta, minun jalalleni kappaleet soivat liian nopeaan. Hellittäkää hieman niin hyvä tulee. Onneksi taukomusiikki paikkasi jälleen sen, mikä ohjelmistosta ja musiikin laadusta jäi puuttumaan.

Pitkä kotimatka siinteli mielessä, ilta oli hyvä lopettaa hitaan valssin merkeissä saman kavaljeeron käsivarsilla kuin sen aloitinkin ja siitä liidellä parkkipaikalle, jossa kurpitsa odotti rinsessaansa. Tästä reissusta jäi hyvä mieli.

Kiitokset Julia mukavasta juttutuokiosta. Terveiset Lappeenrantaan!

Kirjoittajan avainsanat: Metsälinna, Unelmavävyt

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu