TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Ilmaistansseissa Viihtarissa (Tanja 2006-05-28 1:44)

Riutalla ratkeamispisteessä

Buggiakinko???
2006-05-29 10:09

Sensijaan harmitti jossakin määrin se, että valtakunnallisestikin tunnettu ja tunnustettu piirre Riutalla -lattareille varattu ulkokehä- ei nyt täysin toiminutkaan. Luvattoman paljon painettiin foksaten chachattelijoiden sekaan. Sama molemmilla puolilla salia, siis sekä kahvion oven sivuilla että naistenrivistön paikkeilla.

Voi Venäjä...........

Onko tanssiminen näin vakava asia ???????

Itse olen käynyt tanssimassa viimeisen kymmenenvuoden aikana vaihtelevasti, mutta kuitenkin yleensä vähintään muutaman kerran viikossa.

Olen luullut että tanssiminen on iloinen hauska asia, mutta olen ollut näköjään väärässä.

Näiden kirjoitusten jälkeen tuntuu etten ole tanssikelponen Riutalla, vaikka tanssin lauantainakin melko paljon ja naistenhaun aikanakaan ei juuri tarvinnut jäädä seisoskelemaan mutta, en tiennytkään että Riutan ulkokehä on varattu ainoastaan kädenalitustanssijoille (osaan kyllä itsekkin). Ehdotan että Riutalla laitetaan laput ulkokehälle: VAIN PRO-TANSSIJOILLE.

En ole varmaan yksin tätä mieltä sillä jo lauantaina juttelin monen daamin kanssa tästä asiasta tietämättä vielä mitään että meitä tavallisia, lähekkäin tanssijoita oikein tämän palstan voimalla häädetään keskilattialle.

Jatkan edeleen tanssimista hymyillen, mutta pitänee miettiä missä.......

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu