TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Kisarannan tanssit positiivinen kokemus (Koikkarinmies 2006-05-14 2:36)

Kisarannan tanssit positiivinen kokemus

Tanja
2006-05-14 16:17

Kisiksessä oli taas mukavaa.. Harvoin löytyy sellaista tanssipaikkaa, jossa jokaisissa tansseissa on kivaa. Paljon Keski-Suomen lavoja kiertäneenä olen jo kyllästynyt ns. sisäpiireihin, mutta samaan ilmiöön en ole onnekseni Kisiksellä vielä törmännyt. Paljon tuli uusia tuttavuuksia eilen bongattua ja tanssimaankin pääsin ihan riittävästi myöskin itselleni täysin ventovieraiden kanssa :)

Fbi-Beat soitti taas tutulla ja turvallisella tyylillään ainakin mun jalalle sopivaa musiikkia, ja onhan poikia ilo katsellakkin. Elviksen laulantaa oli ilo kuulla pitkästä aikaa ja poikien ohjelmisto on tarpeeksi monipuolinen ainakin mun tanssitaidolleni ;) Ja pojiltahan tunnetusti onnistuu myös huulenheitto "tikusta" ja tikun vierestä..

Essi Leppäkoski oli mulle täysin uusi tuttavuus, mutta jos vastaan tulee myöhemmin, niin en ainakaan kierrä kaukaa. Näyttihän Essi olevan ainakin tänä vuonna tangomarkkinoiden semifinaalissa, onnea ja menestystä! Oma tanssiharrastus näkyi ohjemiston valinnassa, monipuolisuutta ei puuttunut. Välillä tuntui vaan solisti laulavan hiukan eri rytmissä kuin mitä orkesteri soitti, osa tanssijoista, jotka keskittyvät kuuntelemaan laulajaa musiikin sijaan, saattoivat hiukan sekoilla rytmissä, mutta pääasiahan on että tanssiessa on hauskaa. Essillä on loistava ominaisuus ottaa yleisönsä, karismaa löytyy ja sitä ei kannata pitää piilossa. Toivottavasti kuulemme Essistä vielä paljon.

Tanssijoiden taso Kisiksessä on yllättävän korkea, omat taidot joutuivat koetukselle monta kertaa. Ja illan aikana tuli taas opittua monen monta uutta kuviota, jota voikin sitten kotona muistella hymy huulilla. Onneksi ei ole peiliä kotona, eipähän tule "treenattua" ja aiheutettua naapureille turhaan mitään häiriötä.. Kisiksen tanssijat päihittävät mennen tullen harjanvarren partnerina :)

Kiitokset kaikille tutuille, pinssiläisille (Jerryjee, Eevu, Merikukka, Fuskutar, Salsapoju, NightRider, Matti, Kikka, jne..) ja tuntemattomille mukavasta tanssi-illasta. Tälläistä jos tanssiminen olisikin joka kerta :D Ja vielä kiitos Pojille kyydistä kotiin!

Tanja -kyllä mä edes kerran kesässä vilautan sääriäni mekko päällä-

PS. Pinssini bongaaminen saattaa olla hiukan hankalaa, pesukone otti ja söi sen :(

Kirjoittajan avainsanat: Kisaranta, FBI-Beat, Essi Leppäkoski

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu