TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Millaista on hyvännäköinen tanssi? (Elisa 2006-05-07 12:30)

Millaista on hyvännäköinen tanssi?

Titari
2006-05-07 19:58

Olen nähnyt voitokkaiden lavakisaparien tanssivan tanssikoulun väliajoilla tai jopa esityksenomaisesti opetuksen lomassa. Jotenkin naivisti olen ajatellut, että kaikki kilpailijat ovat sitä tasoa. Eiväthän he olleet, jopa minun harjaantumaton silmäni sen huomasi. Joka sarjassa oli mielestäni pari kolme paria, jotka erottuivat joukosta, muut olivat samaa harmaata massaa. Seniorisarjassa vain yksi pari erottui minun silmiini muista. En huomannut panna heidän numeroaan muistiin, joten en tiedä, sijoittuivatko he.

Sen verran mitä ehdin paikalla katsella (la klo 14 - 16), niin olen kanssasi pitkälti samaa mieltä.

Lavatanssikilpailusta taas sanoisin, että kivahan niitä on katsella (jos jaksaa istua katsomossa pari päivää), mutta varmaan aika vaikea laittaa parit paremmuusjärjestykseen, kun sitä lavatanssia ei ole vakioitu, eikä saa ollakaan, sillä silloinhan se olisi kilpatanssia.

Kun kuitenkin monilla riittää tuota kilpailuviettiä, niin ainahan osallistujia on ja tanssikouluillehan se tuo lisää hommia ja rahaa.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu