TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Raporttia Kanta-Hämeen kursseilta? (Slovari 2006-05-02 13:33)

Raporttia Kanta-Hämeen kursseilta?

Kuopus
2006-05-02 20:51

Vappuleiri, lattareiden merkeissä, tää on sitten mun omakohtainen juttu.

Perjantain treeneistä en sano mitään, kun olin talkoissa. Sivusta seuranneena havaitsin kuitenkin että leiriläisillä oli hauskaa. Samba on hikinen laji, mutta hauska.

Lauantaina koitti minun vuoro, puffet tunnilla lindyä. Kyllä harmittaa kun lavoilla soitetaan niin harvoin kunnon swing musaa. Hidas lindy on aivan ihanaa. Parinvaihdossa mukana, kohdalle sattui todella upeita lindaajia, kyllä kelpasi treenata uusia kuvioita.
Iltapäivän Cha Cha kurssille olin löytänyt todella upean parin, harvoin löytää tansseistakaan sellaista harmoniaa jota meidän tanssissa oli. Tunnit tuntui menevän hujauksessa ohi.
Riutan vapputanssit oli todella mahtavat, sai fiilistellä ja revitellä sen mitä vartalosta irti sai. PNP ja Finlanders soitti taattua laatumusiikkia, taukojen pitäminen oli vaikeaa kun aina soi niin tanssittava musa ettei malttanut poistua edes juomatauolle, paitsi hyvässä seurassa. Illan paras tanssi oli argentiinalaiset tangot, jotka sain liitää ah niin ihanan daamin kanssa että.

Sunnuntain salsan alkeissa olin mukana parinvaihdossa. Sanotaan että alku on aina hankalaa, mutta minulla salsan alkeet meni hyvin, uusi perusaskel sujui kuten myös pari kuviota, mutta mutta jatkotasolla alkoi tulla aiemmin opitut, bugg, fusku, boogie, askellukset niinsanotusti kiusaamaan, kun olisi pitänyt ottaa vasemmalla eteen niin meinasi tuo koipi lipsahtaa aina taakse, ärh...Kai tuo salsa vielä minullekkin joskus aukeaa, kunhan vaan saan tuon rautakankivartalon mukaan ko,tanssiin.
Satulinnan tanssit oli aika vaisut alussa, vasta puolenyön jälkeen sain vauhdin päälle ja taas mentiin.
Maanatain lerirille taas talkoisiin, jalat kipeenä aamusta, rauhallista kävelyä pitkin päivää, olo parani kummasti. Kuubalaisen rumban kurssia sivusta seuraanneena voin sanoa etä toisin on muuaalla tanssit.

Kirjoittajan avainsanat: leiri

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu