TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Teeriharjulla (Kuopus 2006-04-23 15:55)

Teeriharjulla

Kuopus
2006-04-23 15:55

Avoimin mielin lähdin kohti someroa ja teerinharjua. Mitään tietoa ennalta kysymättä.
Tarkoituksella halusin lähteä katsomaan täysin outoon paikkaan. Syy miksi lähdin ilmoittamatta minnemenossa listalla/kyselemättä palstalla, oli että vielä perjantaina en tiennyt minne menisin, vaihtoehtona lähellä niin monta hyvää tanssipaikkaa.
Seikkailun makua matkkaan sain jo menomatkalla, etsimällä uutta lyhyempää reittiä esakalliolle, reitti löytyi matka lyheni parikymmentä kilsaa. Oikotie oli mutkainen mutta ei johtanut harhaan. :)
Paikalla ennen kahdeksaa, matkan lyhenemisen ansiosta. Pieni nestetankkaus autossa ja sisälle tutkimaan paikan tiloja. Avara tilan tuntu oli niin tanssisalissa, narikassa kuin kahvilassa, 2krs.
Alkuun näytti että istuskeluksi tämä ilta menee, mutta yhdeksään mennessä daamien rivistö alkoi muodostua, eikun hakemaan. Kovin montaa tuttua daamia en illan aikana rivistä löytänuyt.
Alkuillasta tuttu fasterin pariskunta moikkasi, Walker myös, enempää pinssin kantajia en sitten havainnutkan.
Parketin liukkaus oli ainakin minun mielestä sopiva, ilmanvaihto toimi hyvin. Täällä en havainnut mitään "nirppanurkkaa" oli helppo hakea kun kaikki daami havaitsi yhdellä silmäyksellä, mitään satulinnan massaa ei muodostunut illan aikana.
Täysin outojen daamien hakemisessa on hyötyä, kun ei tiedä mitään neidon taitotasosta. Tavoitteeni että molemmilla on mukava olla ja tanssia se on minulle tärkein asia.
Tosiasia on että yksi daami voi tehdä tanssi-illasta ikimuistoisen, siitä on kuukausia aikaa kun olen päässyt tuntemattoman daamin kanssa tangossa tunnetilaan nam.
Jalat kipeinä poistuin 01,20 paikalta.

Kirjoittajan avainsanat: Teeriharju

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu