TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Lista: Ensikertalaiset - miten heitä palstalla kohtelemme? (27 vastausta) (4711 2006-04-18 10:04)

Ensikertalaiset - miten heitä palstalla kohtelemme?

Japa
2006-04-18 11:21

Kaivattiinkohan tähän nyt miehen vastausta ollenkaan? :P Kyllä minua saa naistenhaulla hakea ja uskaltaa tulla hakemaan miestenkinhaulla, koska pakkeja en jakele kuin humalaisille. Tullut muutaman kerran aivan ensimmäisiä kertoja tanssivan kanssa tanssittua ja todellakin tulee mieleen omat aloitusajat viime kesältä. Foksit sai sujumaan jotenkin vaikka aloitusjalka tuppasi olemaan väärä. Koulujen opetustapa, kun tähän on miehellä oikea eteen. En tiedä mistä tämä sitten johtuu mutta kuitenkin minulle näin opetettiin. Nyt tietenkin tanssikurssia käyvänä tiedän jo tuonkin olevan väärin. :D Enkä välttämättä voi itseäni vieläkään paljoa tanssineeksi sanoa, koska kurssia käynyt vasta tammikuusta asti. Kannattaa omasta mielestäni myöntää, että on vähemmän tanssinut niin saa arvokkaita neuvoja ja yleensä iloisen hyväksynnän sille miksei kaikkia mahdollisia kuvioita mennäkkään. Voi olla, että tästä joku jota olen jossain hakenut saattaakin minut tunnistaa vaikkei tuota pinssiä olekaan. :D Tanssimaaan oppii vain tanssimalla ja niin uudet kuin vanhatkin ovat tervetulleita!

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu