TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Ruusulinna (Tuisku 2006-04-16 2:38)

Ruusulinna - sunnuntaina

Aito
2006-04-17 12:02

Sinnepä sitä Ruusuun tämäkin tyttö suuntasi ja tällä kertaa kimppakyydillä, kiitos vain Jääpuikko kyydistä. Takapenkillä meinasi olla vähän ahdasta kun kolme aikuista ahtautui sinne, minä tietysti jouduin siihen väliin istujan paikalle. Matka taittui mukavasti mietiskellen eri vaihtoehtoja kimppakyydeille. Kävi mielessä niin bussin vuokraaminen kuin helikopterinkin hankinta, kyllä se vaan olis eri helppoa sellaisella matkustella tansseihin vaikka maan ääriin.

Pihassa oltiin jo 19.40, eipä ole tämä tyttö ollut tansseissa ikinä niin aikaisin. Enkä ole koskaan tanssinut ennen ensimmäisiä valsseja, mutta nytpä tuli sekin koettua ja vielä erittäin tanssitaitoisen miehen kanssa, kiitos vaan erittäin paljon hausta. Naistentunnilla jätin suosiolla ko herran hakematta kun tiesin että on niin suosittu etten jaksa alkaa juosta perässä kun ei kertaakaan tunnin aikana sattunut herra siihen minun nenäni eteen haettavaksi.

Kyllä oli mukavat tanssit. Tuli taas uusia tuttavuuksia paljon, niin naisissa kuin miehissäkin. Kastanjalle lähetän minäkin voimia sinne vauva-arkeen (pohditaan taas syntyjä syviä kunhan seuraavan kerran tavataan) ja vauvalle terveisiä. Sirpalle tietysti ne erityisterkut takaisin. Olisi ihana saada videolle sitä sinun "kuivaharjoittelua" siellä kotona, hymyilyttää ihan kun ajattelenkin sun harjoituskuvioitasi:)

Minua haki hirvittävän suuri määrä minulle entuudestaan tuntemattomia (tai sellaisia jotka eivät ole koskaan minua hakeneet ennen) miehiä. Siinä olikin sitten kiirettä tällä Hämäläistytöllä naistentunnilla että ehti hakea edes puolet siitä määrästä takaisin. Ja hain kyllä yhtä sellaistakin (ihan kahvion seinustalta saakka) joka ei minua ollut hakenut. Mutta kyllä kannatti :)

Mikko Mäkeläisen ensimmäinen setti oli positiivinen yllätys. Ihania rauhallisia kappaleita tuli paljon. Olin aivan onnesta sekaisin ja ajattelin että ovat pojat tajunneet, että niitä kaikista nopeimpia kipaleita ei lavalla ehkä kannata soittaa. Kunnes tuli toinen setti. Siinä sitä olikin väsyneillä jaloilla ja kipeällä selällä tekemistä kun tuli toinen toistaan nopeampia kappaleita. En voi ymmärtää miksi pitää soittaa setin lopuksi niin monet bugg-biisit yhteen kyytiin. Eikö niitä olisi voitu siroitella sinne tänne. Nyt alkoi hermo mennä kun kappale toisensa perään oli aivan hirveän nopeita bugg-revityksiä. Jäi inhottava mieli niinkin upeasta illasta. Ehkä jos jalat ja selkä olis täysin terveet niin silloin olis menneet nuokin biisit putkeen tuosta vaan :)

Kotimatka olikin sitten illan kruunu. En muistanutkaan miten ihanalta tuntuu antaa miehen saattaa itseni autolle, vähän pusutella parkkipaikalla ja lopuksi antaa miehen viedä minut ihan kotiin saakka, nam ;) Toivottavasti teillä Jääpuikon kimppakyytiläiset oli toisessa autossa yhtä mukavaa kuin minulla, aah ja voih :)

Illasta jäi hyvä maku. Nyt saattaakin mennä ihan liian monta viikkoa ennenkuin pääsen taas tanssimaan, kun on noita perhevelvoitteita hoidettava välillä täälläkin. Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu